powodem
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Przywiązanie jest pięknym darem i źródłem twojej siły, choć bywa, że staje się powodem cierpienia. To, jak wiele zdołasz czerpać z relacji z innymi, w dużej mierze zależy od twojej relacji ze sobą. Zatem jak pokochać siebie i przestać rozpamiętywać dawne porażki i rozstania? Jak przełamać utrwalone schematy i uzdrowić rany z dzieciństwa, by poczuć, że zasługuje się na szczęście w życiu i w relacjach? ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Prokrastynacja, czyli inaczej odkładanie rzeczy na później, to problem wielu ludzi. Co może być powodem odwlekania? Brak konsekwencji, perfekcjonizm czy strach i niepewność. W "Przestań odwlekać" Bartłomiej Popiel daje sprawdzone wskazówki i dzieli się radami, które można wdrożyć od razu i mieć efekty. Dzięki tej publikacji m.in.: - nastawisz się na myślenie: co mogę zrobić już dziś, teraz, zaraz; ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zapracowanie stało się dzisiaj powodem do dumy. Chwalimy się, jak bardzo jesteśmy zajęci, a jednocześnie jesteśmy przemęczeni. Dlatego powinniśmy potraktować wypoczynek jako przejaw troski o siebie. Ta książka, oparta na wielu rzetelnych badaniach naukowych, podpowie nam, jak to zrobić. Jak się relaksujemy? Co uspokaja nasz umysł? Dzięki czemu nasze ciało otrzymuje nową energię? W swojej nowatorskiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak powiedział Steven Furtick: Głównym powodem, dla którego wciąż czujemy niepewność, jest to, że porównujemy swoje kulisy z czyjąś sceną. Szczególnie łatwo przychodzi nam to w dobie mediów społecznościowych, na których wszyscy kreujemy nasz wizerunek, często nie do końca prawdziwy. Tymczasem gdzieś w środku, pomimo z pozoru udanych związków, jesteśmy samotni, a nasze wygłodniałe serca potrzebują...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zapomnijcie o hygge. Teraz wszystko kręci się wokół IKIGAI. „The Times” Było już work life balance, slow life i hygge. Teraz czas na ikigai – japońską filozofię szczęścia. To są fakty, a nie chwyt marketingowy – Japończycy zajmują czwarte miejsce na świecie pod względem długości życia, a Japonki drugie. Zawdzięczają to IKIGAI, które nazywają “powodem, dla którego chcesz rano wstać z łóżka”....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie