powodzenia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Henry Ford na zawsze odmienił przemysł i biznes, wprowadzając innowacje, które zrewolucjonizowały produkcję i zarządzanie. W książce „Moja filozofia powodzenia” dzieli się swoimi przemyśleniami na temat roli technologii, efektywności i odpowiedzialności przedsiębiorstw. Nie jest to sucha analiza, lecz zapis refleksji człowieka, który nie tylko budował firmę, ale i kształtował przyszłość przemysłu....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak to jest, że jedni się bogacą a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu – należy go rozpoznać i skorygować – wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak teraz wyglądają Twoje negocjacje? Brakuje Ci strategii negocjacji samochodu używanego. Zmagasz się z chaosem, bałaganem i zbędnymi emocjami? Nie masz kontroli nad procesem. Brakuje Ci pewności siebie? Nie wiesz, jak dobrze przygotować się do rozmowy o cenie samochodu. Uzyskujesz mizerne wyniki lub straty? Zobacz negocjacje samochodu używanego z gotowymi strategiami zakupu, sprzedaży, bezpiecznej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co sprawia, że dana osoba zdobywa majątek? Być może to kwestia szczęścia, może zadecydowała o tym inteligencja, być może kluczem było najlepsze wykształcenie, a może po prostu chodzi o relacje z właściwymi ludźmi. Z drugiej strony każdy z nas zna kogoś, kto z pewnością zasługuje na duże pieniądze, a ich nie posiada. Prawdziwych bogaczy jest niewielu. A tych, którzy samodzielnie, wyłącznie własnym wysiłkiem,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie