poziomu
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- „Optymizmu można się nauczyć” to pionierski przewodnik pokazujący proste i skuteczne sposoby, jak pozbyć się z pesymistycznego nastawienia, porzucić negatywne myślenie i udoskonalić własne życie. Adwokat optymizmu i świetnego samopoczucia Martin E.P. Seligman uczy czytelników między innymi, jak: ocenić poziom własnego optymizmu czy pesymizmu, rozpoznać swój styl wyjaśniania wydarzeń pomyślnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Piąty rozdział siedmiorozdziałowego kompendium wiedzy geograficznej dla maturzystów przedstawione w sposób przejrzysty i interesujący. Chociaż w geografii bardzo ważny jest rysunek, to nagrana część opisowa daje duże szanse zapoznania się z tematyką potrzebną do egzaminu maturalnego. Z zagadnieniami dotyczącymi obliczeń geograficznych oraz map należy jednak zapoznać się wcześniej, a audiobook traktować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak teraz wyglądają Twoje negocjacje? Brakuje Ci strategii negocjacji samochodu używanego. Zmagasz się z chaosem, bałaganem i zbędnymi emocjami? Nie masz kontroli nad procesem. Brakuje Ci pewności siebie? Nie wiesz, jak dobrze przygotować się do rozmowy o cenie samochodu. Uzyskujesz mizerne wyniki lub straty? Zobacz negocjacje samochodu używanego z gotowymi strategiami zakupu, sprzedaży, bezpiecznej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Szósty rozdział siedmiorozdziałowego kompendium wiedzy geograficznej dla maturzystów przedstawione w sposób przejrzysty i interesujący. Chociaż w geografii bardzo ważny jest rysunek, to nagrana część opisowa daje duże szanse zapoznania się z tematyką potrzebną do egzaminu maturalnego. Z zagadnieniami dotyczącymi obliczeń geograficznych oraz map należy jednak zapoznać się wcześniej, a audiobook traktować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie