poznaj c
Liczba pozycji: 9
Tarcza antykryzysowa 2.0 i 3.0 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Większa dostępność pożyczek dla mikro-przedsiębiorców, możliwość ponownego przyznania świadczenia postojowego czy zwolnienie z 50% składek w przypadku płatników zatrudniających do 49 ubezpieczonych - takie rozwiązania wprowadziła tarcza antykryzysowa 2.0. Zmiany te obowiązują od 18 kwietnia, jest też tarcza 3.0, która wprowadziła m.in. zmiany w zwolnieniach z ZUS dla samozatrudnionych. Poznaj w szczegółach...Data dostępności:
Data publikacji:
O zgrozo! Opowieści szkolne – ebook
Maja Kacprzyk
Cześć, mam na imię Agata i jestem uczennicą klasy 6 C. Klasy wyjątkowej. Opowiem Ci o nas. Jeśli tak jak ja nie lubisz nudnych lekcji i tylko dzięki koleżankom i kolegom wytrzymujesz w szkole, bingo - odnajdziesz w tej historii siebie! Poznaj szybką Asię, śpiącą Zośkę, rozgadanego Kazika, pomocnego Ryśka, Celę, która zawsze strzela focha i Kasię zakochaną na zabój w Adasiu - klasowym pupilku…...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyspa Mgieł – ebook
Maria Zdybska
Czasami dwie dusze łączy więź silniejsza niż śmierć. Ona - przybrana córka pirata, uratowana z morskiej kipieli. W jej przeszłości ukryty jest klucz do potężnej mocy, która może przynieść wybawienie lub zgubę. On - potężny mag, wyrzutek, arogant i sybaryta. Od lat poszukuje, choć sam nie wie, czego i dlaczego. Kiedy jednak ich drogi się spotykają, przejmują nad nimi kontrolę siły potężniejsze od nich...Data dostępności:
Data publikacji:
Nauka Slangu Angielskiego Metodą E-Kartoników – ebook
Martyna Somerlik
Aż 430 e-kartoników do nauki slangu. Poznaj pikantną stronę języka angielskiego! Tego nie nauczysz się w szkole ani na żadnym kursie językowym! Znajomość języka angielskiego w dzisiejszych czasach to konieczność. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że biegłe porozumiewanie się w tym języku to niewątpliwie czynnik, który może mieć decydujący wpływ na zdobycie ważnego i dobrze płatnego stanowiska....Data dostępności:
Data publikacji:
Spotkajmy się na Chestnut Hill. Tom 2. Nie daj mi odejść – audiobook
Daria Skiba
Druga część opowieści o grupie Polaków, których losy splotły się w malowniczym irlandzkim miasteczku. Monika i Michał robią wszystko, by znów móc sobie w pełni zaufać, a nie pomaga w tym huśtawka emocjonalna, fundowana przez ciążowe hormony. Czy przetrwają ten trudny czas, a ich miłość okaże się silniejsza niż przeciwności losu? Lena nie potrafi wybaczyć Pawłowi kłamstw i skrywanych przed nią tajemnic....Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepik ze wspomnieniami. Tom 1. Cukiernica z fotografii – audiobook
Karolina Wilczyńska
PIĘKNA OPOWIEŚĆ O MARZENIACH I POSZUKIWANIU SZCZĘŚCIA. Nastka jest nowoczesną dziewczyną. Skończyła studia i realizuje się jako menadżerka dużego klubu i restauracji. Marzy o własnej knajpce. Śmierć dziadka nieoczekiwanie przewróci jej życie do góry nogami, a pozostawiony przez staruszka spadek stanie się powodem do podjęcia wielu decyzji, których Nastka nie miała w planie. Dlaczego matka Nastki, Maryla,...Data dostępności:
Data publikacji:
Z procą na olbrzyma – ebook
Adam Szustak OP
POKONAJ„ SWOJEGO OLBRZYMA”, CZYLI PROBLEMY I TRUDNOŚCI, KTÓRE WYDAJĄ SIĘ NIE DO ROZWIĄZANIA! Poznaj na nowo histori ę Dawida i wynikaj ą ce z jego ż ycia lekcje, k tóre działaj ą ! „Z proc ą na olbrzyma” to zestaw konkretnych przykładów, wskazówek i ć wicze ń , stanowi ą cych drogowskaz do rozwi ą zywania problemów, które wydaj ą si ę nie do rozwi ą z a nia. Je...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyczepne historie – ebook
Chip Heath Dan Heath
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: