poznaj c

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Większa dostępność pożyczek dla mikro-przedsiębiorców, możliwość ponownego przyznania świadczenia postojowego czy zwolnienie z 50% składek w przypadku płatników zatrudniających do 49 ubezpieczonych - takie rozwiązania wprowadziła tarcza antykryzysowa 2.0. Zmiany te obowiązują od 18 kwietnia, jest też tarcza 3.0, która wprowadziła m.in. zmiany w zwolnieniach z ZUS dla samozatrudnionych. Poznaj w szczegółach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,93 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,43 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,93 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI