poznaj c
Liczba pozycji: 5
Tarcza antykryzysowa 2.0 i 3.0 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Większa dostępność pożyczek dla mikro-przedsiębiorców, możliwość ponownego przyznania świadczenia postojowego czy zwolnienie z 50% składek w przypadku płatników zatrudniających do 49 ubezpieczonych - takie rozwiązania wprowadziła tarcza antykryzysowa 2.0. Zmiany te obowiązują od 18 kwietnia, jest też tarcza 3.0, która wprowadziła m.in. zmiany w zwolnieniach z ZUS dla samozatrudnionych. Poznaj w szczegółach...Data dostępności:
Data publikacji:
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania – audiobook
Simon Sinek
Zrób to inaczej niż inni Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z finansami i zyskami. DLACZEGO jest tym, co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie. Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji....Data dostępności:
Data publikacji:
Batszeba Kobieta łaski. Część 4 – ebook
Francine Rivers
E-book dostępny w formacie mobi, epub. nie ma pliku PDF. BATSZEBA - Kobieta łaski - Spośród wszystkich moich żon i nałożnic tylko ty całym sercem szukałaś Pana. Dawid ucałował łzy, które spływały po twarzy Batszeby. - Może tylko ci, którzy tak bardzo zgrzeszyli w swoim życiu, są w stanie zrozumieć wielkość i głębię Bożego miłosierdzia. - Zrobił krok do tyłu i wziął ją za ręce. - Lubiłem cię,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyczepne historie – ebook
Chip Heath Dan Heath
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: