pracowniczych
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Przedmiot monografii stanowi problematyka pracowniczych czynów nieuczciwej konkurencji. W publikacji przedstawiono kryteria umożliwiające wyodrębnienie wskazanej kategorii deliktów, a także dokonano ich szczegółowej charakterystyki. Wykazując ścisły związek pracowniczych czynów nieuczciwej konkurencji z łączącym strony stosunkiem pracy w monografii przedstawiono ponadto wieloaspektowy model odpowiedzialności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zamiarem autorów nie było napisanie komentarza do ustawy o działalności leczniczej z 15 kwietnia 2011 r., gdyż takie Czytelnik znajdzie na rynku wydawniczym. Niniejsza pozycja nie została ograniczona do analizy jednej ustawy, lecz aspektowo obejmuje zagadnienia kluczowe w funkcjonowaniu podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Zamiarem Autorów było stworzenie publikacji stanowiącej niejako kompendium...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwsze na rynku systemowe opracowanie zagadnienia prawa zabezpieczenia społecznego, napisane prostym i zrozumiałym językiem. Omówiono w nim nie tylko zasady obejmowania ubezpieczeniem i poborem składek, ale przede wszystkim pełny katalog świadczeń w systemie zabezpieczenia społecznego – tych, które są należne z tytułu ubezpieczenia i z tytułu zaopatrzenia społecznego, czyli finansowanych z podatków. W...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza publikacja omawia w sposób kompleksowy aspekty funkcjonowania problematyki szkodowej w zakładzie pracy. Książka zawiera szereg ważnych informacji dla pracodawców zarządzających zakładami pracy oraz dla osób - sprawców wyrządzenia szkód w mieniu zakładu pracy. Autor szczegółowo omawia m.in.: - pojęcie szkody w oparciu o literaturę specjalistyczną oraz o orzecznictwo sądowe, - odpowiedzialność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie