pracownikom
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "FISZKI audio - angielski - Biznes" polecamy pracownikom biurowym, przedsiębiorcom, osobom zamierzającym podjąć pracę za granicą, a także studentom kierunków ekonomicznych i prawniczych, znającym język angielski na poziomie średnio zaawansowanym (poziom B1/B2). Tytuł zawiera ponad 2500 specjalistycznych słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), które wyczerpująco przedstawiają słownictwo związane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "FISZKI audio - niemiecki - Biznes" polecamy pracownikom biurowym, przedsiębiorcom, osobom zamierzającym podjąć pracę za granicą, a także studentom kierunków ekonomicznych i prawniczych, znającym język niemiecki na poziomie średnio zaawansowanym (poziom B1/B2). Tytuł zawiera ponad 2500 specjalistycznych słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 38 kategorii tematycznych, które wyczerpująco...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "FISZKI audio - angielski - Biznes" polecamy pracownikom biurowym, przedsiębiorcom, osobom zamierzającym podjąć pracę za granicą, a także studentom kierunków ekonomicznych i prawniczych, znającym język angielski na poziomie średnio zaawansowanym (poziom B1/B2). Tytuł zawiera ponad 2500 specjalistycznych słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 37 kategorii tematycznych, które wyczerpująco...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi” według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z „Książek biznesowych miesiąca” według dziennika „FinancialTimes”. Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg magazynu „Business Insider”. Jedna z „10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę”...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie