prasowa

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,88 zł 26,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,88 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka zawiera analizę łódzkiej prasy humorystycznej okresu dwudziestolecia międzywojennego (początki łódzkiej prasy, łódzka prasa międzywojenna, łódzka prasa o charakterze humorystycznym) pod kątem stosowanych gatunków wypowiedzi (gatunki prymarnie humorystyczne, takie jak: anegdota, humoreska, dowcip, satyra, komedia, aforyzm; gatunki sekundarnie humorystyczne, czyli wzmianka prasowa, notatka prasowa,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,13 zł 25,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,13 zł

    Więcej

    • PDF