Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

produkt turystyczny

Liczba pozycji: 5
  • Transgraniczny produkt turystyczny – książka
    TANIEJ 5 %

    Transgraniczny produkt turystyczny – książka

    Anna Gardzińska  

    Współpraca transgraniczna to wspólne działania podmiotów zlokalizowanych po dwóch stronach granicy, obejmujące wszystkie dziedziny życia społecznego oraz gospodarczego, realizowane na poziomie lokalnym i regionalnym. Jedną z płaszczyzn tej współpracy jest turystyka, a w jej ramach tworzenie transgranicznych produktów turystycznych. Kreowanie transgranicznego produktu turystycznego jest determinowane...

    Cena: 55,10 zł 58,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń – ebook

    Barbara Marciszewska  

    Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty...

    Cena: 37,05 zł 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Usługi turystyczne Część 1 – książka
    TANIEJ 5 %

    Usługi turystyczne Część 1 – książka

    Barbara Steblik-Wlaźlak   Barbara Cymańska-Garbowska  

    Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa oraz osób zainteresowanych dynamicznie rozwijająca się dziedzina życia. Część pierwsza przedstawia: Podstawowe informacje o turystyce i terminologię z nią związaną Charakterystykę rodzajów turystyki Krajowy produkt turystyczny Charakterystyka usług turystycznych Organizację i obsługę imprez turystycznych Zaleta...

    Cena: 30,97 zł 32,60 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Marketing w turystyce i rekreacji – ebook

    Redaktor naukowy Aleksander Panasiuk  

    Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing w turystyce i rekreacji – książka
    TANIEJ 5 %

    Marketing w turystyce i rekreacji – książka

    Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA