produktow
Liczba pozycji: 60
Przewodnik po metodzie QFD. Projektowanie i doskonalenie produktów i usług przy użyciu Quality Function Deployment – ebook
Marek Ćwiklicki
"Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment) QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach...Data dostępności:
Data publikacji:
Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej – ebook
Opracowanie zbiorowe
Zarządzanie jakością stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnych organizacji, które funkcjonują w warunkach rosnącej konkurencji oraz coraz większych wymagań klientów. Podmioty gospodarcze, ale także inne organizacje, w tym jednostki sektora administracji publicznej czy non-profit, muszą stale się rozwijać i udoskonalać, jak również poszerzać i modernizować swoją ofertę dla interesariuszy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka – ebook
Małgorzata Zdon-Korzeniowska
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie własnością intelektualną w transferze technologii – ebook
Aldona Małgorzata Dereń
Prawa własności intelektualnej posiadają ogromny potencjał gospodarczy, którego wykorzystanie w coraz większym stopniu zależy od zdolności różnych podmiotów tych praw do współpracy i licencjonowania technologii, produktów i treści kreatywnych oraz do udostępniania nowych produktów i usług konsumentom. W publikacji ukazana została problematyka transferu własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Odżywianie dla zdrowia – ebook
Paul Pitchford
To prawdziwe kompendium wiedzy o żywności i odżywianiu, łączące w sobie perspektywę wschodnich tradycji leczniczych z podejściem współczesnej zachodniej dietetyki. Kompedium zawiera: - wskazówki dotyczące rozróżniania i stosowania podstawowych produktów spożywczych, metody łagodnego przejścia z diety opartej na produktach zwierzęcych na dietę, w której przeważającą rolę odgrywają pełnoziarniste...Data dostępności:
Data publikacji:
Nostalgia w zarządzaniu marką – ebook
Magdalena Grębosz-Krawczyk prof. PŁ
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta. Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu „Rejs": mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem . W konsekwencji charakterystyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuczna inteligencja w praktyce: Jak podnieść poziom swojego biznesu online dzięki najnowszym technologiom AI – ebook
Kamila Gutowski
Sztuczna inteligencja to jedna z najbardziej fascynujących i dynamicznie rozwijających się dziedzin współczesnej nauki i technologii. Wiele firm i organizacji wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy jakości swoich produktów i usług, optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i innowacyjności. W tej książce dowiesz się, jak sztuczna inteligencja może pomóc Ci w rozwoju Twojego biznesu, niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Panienka z okienka – ebook
– Deotyma
Porucznik marynarki królewskiej Kazimierz Korycki dociera do Gdańska. Przechodząc się ulicami miasta, jego wzrok pada na okno jednej z kamienic, gdzie dostrzega dziewczynę o wyjątkowej urodzie. Budynek należy do zamożnego rzemieślnika, handlującego bursztynem, mistrza Schulza. Korycki pod pretekstem zainteresowania kupnem produktów wstępuje do środka, by poznać więcej szczegółów na temat tajemniczej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie – ebook
Opracowanie zbiorowe
Publikacja adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk społecznych i podejmujących zagadnienia zarządzania jakością, marketingu relacji i zarządzania wartością dla klienta, a także do praktyków realizujących działania zawodowe w dziedzinie zarządzania, ekonomii, administracji czy marketingu (menedżerów, ekonomistów, kierowników organów administracji publicznej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego – ebook
Elżbieta Wolanin-Jarosz
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych. Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców...Data dostępności:
Data publikacji: