produktow
Liczba pozycji: 117
Przewodnik po metodzie QFD. Projektowanie i doskonalenie produktów i usług przy użyciu Quality Function Deployment – ebook
Marek Ćwiklicki
"Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment) QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach...Data dostępności:
Data publikacji:
Ajurwedyjskie przepisy z lokalnych produktów – ebook
Katharina E. Weyland
Jakie masz dosze? Według ajurwedy każdy człowiek w momencie poczęcia otrzymuje indywidualny zestaw dosz. Określają one między innymi charakter, wygląd, przemianę materii czy sposób zachowania. Od nich też zależy, co dany człowiek powinien jeść, by cieszyć się trwałym zdrowiem i równowagą duszy oraz ciała. Ta książka nie tylko pozwoli Ci zdiagnozować własne dosze, ale i przygotować najlepsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych – ebook
Magdalena Swacha-Lech
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie...Data dostępności:
Data publikacji:
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 1. Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi – ebook
Magdalena Swacha-Lech
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie...Data dostępności:
Data publikacji:
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich – ebook
Magdalena Swacha-Lech
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie...Data dostępności:
Data publikacji:
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Polsce – ebook
Magdalena Swacha-Lech
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce – ebook
Zbigniew Spyra
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 4. Korzyści i zagrożenia związane z rozwojem powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance – ebook
Magdalena Swacha-Lech
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance", specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing bez twarzy – ebook
Błażej Ciesielski
Poradnik „Marketing bez Twarzy” pomoże odkryć tajniki zarabiania w sieci bez ujawniania twarzy. Doskonały dla osób początkujących w świecie online. Pozwoli poznać sposoby sprzedaży produktów, nie wychodząc poza swoją strefę komfortu. Czytelnik znajdzie tu proste strategie monetyzacji oraz gotowych rozwiązań.Data dostępności:
Data publikacji: