produkty
Liczba pozycji: 16
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook
Nir Eyal Ryan Hoover
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...Data dostępności:
Data publikacji:
Food & Friends – eprasa – 1/2024
Kulinarny magazyn lifestylowy skierowany do czytelników ceniących sobie wspólne spędzanie czasu w miejscach, gdzie gotowanie i jedzenie ma szczególne znaczenie. Na jego łamach znajdziemy sylwetki najważniejszych postaci ze świata kuchni oraz prezentację restauracji, których właściciele ujmują swoją pasją i pomysłem, jak stworzyć miejsce z wyjątkowym jedzeniem i atmosferą. Tytuł promuje małych lokalnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Handlowanie to gra – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
M jak Mama – e-wydanie – 1/2020
Pismo jest adresowane do kobiet w ciąży i w pierwszych miesiącach po porodzie oraz tych, które starają się o dziecko. Zawiera porady z dziedziny zdrowia, urody, psychologii, jak również reportaże, portrety znanych mam, sondy, wywiady. Prezentuje produkty, które mają poprawić komfort życia ciężarnej: od kosmetycznych i odzieżowych po wyposażenie wnętrz. Odpowiada na pytania czytelniczek, ale również...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 0,95 zł
Opinie o produkcie1,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 0,95 zł- Dostęp online PDF
Złoto nie rdzewieje. Jak inwestować w złoto? – audiobook
Daniel Tokarz
Kiedy osoba nieznająca rynku metali szlachetnych usłyszy coś o sztabce złota, wyobraża sobie przedmiot o ogromnej wartości wielkości cegły. Tak naprawdę złoto inwestycyjne jest przeznaczone dla każdego odbiorcy, ponieważ najmniejsze sztabki czy monety mają wagę już poniżej 1 grama, a ich wartość może nie przekraczać 100 zł. Ze względu na wysokość marży kupno tych monet i sztabek nie jest najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Rentiera - jak generować przychody pasywne i zdobyć wolność finansową – audiobook
Daniel Tokarz
Inwestowanie w przychód pasywny jest możliwe w wielu obszarach. Nieruchomości, spółki dywidendowe, kursy internetowe, biznesy, książki, wynajem ruchomości, lokaty, obligacje to instrumenty o zróżnicowanych poziomach ryzyka, ale i zróżnicowanych stopach zwrotu z inwestycji. „Biblia rentiera” opisuje ścieżki generowania przychodów pasywnych, akcentując zarówno zalety, jak i zagrożenia towarzyszące...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook
Paweł Muzyczyszyn
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...Data dostępności:
Data publikacji:
Avanti – e-wydanie – 5-6/2020
Miesięcznik pełen inspiracji i praktyczny przewodnik po sklepach. Jedyny na polskim rynku magazyn z segmentu tzw. pism shoppingowych. Tematyka "Avanti" to głównie moda i uroda. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w sklepach. Wszystkie produkty opatrzone są ceną. W każdym numerze : MODA modne ubrania, buty, bielizna, dodatki sesje mody ...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 5,13 zł
Opinie o produkcie5,40 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,13 zł- Dostęp online PDF
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji: