produkty
- Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- George i Annie wyruszają w kosmiczną podróż, aby ocalić Wszechświat Na świecie zaczynają się dziać naprawdę dziwne rzeczy. Banki rozdają pieniądze, sklepy nie mogą pobierać opłat za swoje produkty i ludzie mają jedzenie za darmo, a samoloty nie chcą latać. Wygląda na to, że ktoś włamał sie do wszystkich największych i najlepszych komputerów świata. Aby dowiedzieć się, kto za tym wszystkim...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W prostocie tkwi siła™ Otwórz własną firmę na podstawie metody lean Dostarczaj produkty najwyższej jakości i zyskaj przewagę Skutecznie prowadź swoją działalność Niech lean będzie z Tobą! Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego w szwajcarskich domach nie ma pralek? Co bardziej dzieli Szwajcarów, „rów polenty” czy „granica z ziemniaka”? Gdzie kupić świeże alpejskie powietrze na wynos? Etykieta światowej prymuski przylgnęła do Szwajcarii niczym przekonanie, że po alpejskich łąkach naprawdę hasają fioletowe krowy. Tu bez obaw można zostawić na ulicy niezapięty rower czy napić się wody prosto...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W trosce o teraźniejszość zmieniamy historię. "Nie uświadczymy tu bohaterów o imionach James, ani popłuczyn po uniwersum Star Wars, Star Trek czy po celtyko-arturiańskiej mitologii, tak natrętnie obecnych w dziełkach SF i fantasy, zaś ich rolę z powodzeniem odgrywają tu kozackie szable, samowary, gruzińskie wina, placki z prawdziwymi owocami i inne produkty z epoki przed konserwantami i barwnikami."...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego lepiej być weganinem. Paul McCartney stwierdził kiedyś, że gdyby rzeźnie miały szklane ściany, każdy byłby wegetarianinem. Może. Może powiedział to Paul, a może jego żona Linda. Może gdyby ubojnie zwierząt były ze szkła, wielu z nas porzuciłoby jedzenie ich ciał. A może ludzie machnęliby ręką i nadal konsumowaliby mięso i produkty odzwierzęce, nawet jeśli nie mogliby dłużej usprawiedliwiać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kiedy osoba nieznająca rynku metali szlachetnych usłyszy coś o sztabce złota, wyobraża sobie przedmiot o ogromnej wartości wielkości cegły. Tak naprawdę złoto inwestycyjne jest przeznaczone dla każdego odbiorcy, ponieważ najmniejsze sztabki czy monety mają wagę już poniżej 1 grama, a ich wartość może nie przekraczać 100 zł. Ze względu na wysokość marży kupno tych monet i sztabek nie jest najbardziej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Inwestowanie w przychód pasywny jest możliwe w wielu obszarach. Nieruchomości, spółki dywidendowe, kursy internetowe, biznesy, książki, wynajem ruchomości, lokaty, obligacje to instrumenty o zróżnicowanych poziomach ryzyka, ale i zróżnicowanych stopach zwrotu z inwestycji. „Biblia rentiera” opisuje ścieżki generowania przychodów pasywnych, akcentując zarówno zalety, jak i zagrożenia towarzyszące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego ziemniaki rosną pod ziemią? Skąd się wzięły pomidory? Jak zrobić w domu pyszny makaron i biały ser? Co to jest miód? I co ma wspólnego lukier z aniołkami? Dlaczego mleko jest białe? Dlaczego można jeść pokrzywę? Na te i wiele innych pytań dotyczących podstawowych produktów spożywczych małe i duże łasuchy znajdą odpowiedzi w tej książce. Zabawne historyjki wyjaśniają, skąd biorą się produkty...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To zjawisko ma już swoją nazwę: hallyu – koreańska fala. Bo nie chodzi tylko o legendę Korei (Południowej) jako najprężniejszego z azjatyckich tygrysów gospodarki. Nie chodzi wyłącznie o znane chyba każdemu koreańskie marki sprzętu gospodarstwa domowego, telefonów komórkowych, elektroniki, samochodowe, militarne. Dziś świat podbija (południowo) koreańska kultura: filmy, seriale, muzyczny K-pop, moda,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dzięki audiobookowi, który czyta jego autorka Anna Mazurczyk, poznasz bliżej tajniki działania wysokowibracyjnej żywności funkcjonalnej, jaką jest sok z trawy jęczmiennej i chlorella pyrenoidosa. Nauczysz się, jak odróżniać prawdziwie lecznicze produkty od podróbek. Odkryjesz sekrety zdrowia i długowieczności. Dowiesz się, jak oczyścić organizm i przywrócić równowagę kwasowo-zasadową. Wzmocnisz i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy znane popkulturowe produkcje takie jak ,,Lśnienie" Kinga, film ,,Mała Miss", seriale ,,Californication" i ,,Czysta krew" są tylko niewymagającą rozrywką dla mas, czy mogą też stanowić okno, przez które warto podglądać i odkrywać dzieła kultury wysokiej? Czy aria operowa w reklamie sieci komórkowej albo gangsterska ekranizacja Romea i Julii to haniebna profanacja klasyków kultury czy raczej udana...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Szczerze o wszystkich pułapkach życia w rozmiarze XS O wszystkim, czego nie powiedzą ci znane trenerki fitness, o czym nie przeczytasz w internecie i na stronach lifestyle'owych magazynów, z rozbrajającą szczerością opowie Ci autorka tej książki. W jaki sposób się odchudzać, by nie stać się wieszakiem, a mieć kobiece kształty? Cardio, interwały, a może trening siłowy? Co ćwiczyć, by mieć piękne ciało...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...
Data dostępności:
Data publikacji:
- EKSKLUZYWNA BIOGRAFIA TWÓRCY FIRMY APPLE – STEVE’A JOBSA – (JEDYNA NAPISANA PRZY JEGO WSPÓŁPRACY) PIÓRA WALTERA ISAACSONA, AUTORA BESTSELLEROWYCH BIOGRAFII BENJAMINA FRANKLINA I ALBERTA EINSTEINA Opierając się na ponad czterdziestu rozmowach z Jobsem, przeprowadzonych w ciągu dwóch lat, a także na wywiadach z ponad setką osób: członkami rodziny, przyjaciółmi, przeciwnikami, konkurentami i kolegami...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta dzięki konsekwentnie wprowadzanym niewielkim zmianom. W organizacji każdy powinien być zaangażowany w ten proces. Metodyka ta charakteryzuje się dużą skutecznością, jest przy tym doskonałym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowa książka Brada Stone’a, autora bestsellera Jeff Bezos i era Amazona , opowiada o zrealizowaniu się najważniejszej wizji biznesowej naszych czasów - zdominowaniu gospodarki przez globalne imperium Jeffa Bezosa. Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona - niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...
Data dostępności:
Data publikacji: