przywodztwie
- Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych - i do tych samych osób, •Co sprawia, że przywódcy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce Pięć dysfunkcji pracy zespołowej Patrick Lencioni opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACY Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadry oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W tej książce...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie? Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że już dziś...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kpt. Roman Paszke – ambiwertyk, lider integrujący i dopełniający pozorne przeciwieństwa. Kpt. Joanna Pajkowska – spójna wewnętrznie liderka-samotniczka, zarządzająca przede wszystkim samą sobą Kpt. Tomasz Lipski – wszechstronny autorytet ujawniający zespołowi swoje słabości i wątpliwości Kpt. Piotr Kuźniar – skromny co-leader w poziomej strukturze będącej paradygmatem zarządzania. Kpt Wojciech...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowe wydanie światowego bestsellera! Ponad 22 miliony sprzedanych egzemplarzy! 35 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, budując efektywne organizacje zmieniające życie wszystkich ludzi na lepsze. Ta książka cię poprowadzi, zainspiruje, skłoni do myślenia i będzie dla ciebie punktem...
Data dostępności:
- Formuła wygrywania to wyjątkowa książka o współczesnym przywództwie – łącząca polską perspektywę, solidne badania i bogate doświadczenie praktyczne liderek. Ta wieloautorska publikacja powstała pod redakcją dr Anny Kieszkowskiej-Grudny i dr Ewy Szymczak. Jej autorki – liderki i ekspertki z różnych sektorów – łączy wspólna potrzeba zmiany języka przywództwa. Zestawiają osobiste doświadczenia z analizą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Uznany ekspert w dziedzinie uczenia się i przywództwa, Jeff Wetzler, oferuje praktyczny i zaskakująco skuteczny sposób na odkrycie, co inni naprawdę myślą, wiedzą i czują. Pytaj prowadzi do mądrzejszych decyzji, bardziej kreatywnych rozwiązań i głębszych relacji. Zbyt często nie dowiadujemy się, co naprawdę leży na sercu i tkwi w umyśle innych, ponieważ nie wiemy, jak zadawać właściwe pytania. Współzałożyciel...
Data dostępności:
- Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit to obszerny poradnik przeznaczony dla polskich instytucji NGO. Czytelnik znajdzie tutaj mnóstwo informacji o planowaniu i zarządzaniu strategicznym, tworzeniu misji i wizji organizacji oraz skutecznym przywództwie.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy należy rozmawiać w Kościele o przywództwie i wpływie, jaki wywierają na jego wspólnotę świeccy? Czy jest na to miejsce, jeśli wziąć pod uwagę rolę, jaką odgrywa hierarchia – diakoni, prezbiterzy i biskupi? Autor na oba pytania odpowiada twierdząco. W centrum rozważań stawia – teoretycznie oczywistą – tezę, że świeccy są Kościołem i mają w nim do odegrania ważną rolę. Pokazuje, że ich zadanie nie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Svyatoslav Biryulin urodził się i dorastał w Rosji, gdzie zdobył doświadczenie menedżerskie w prywatnym biznesie. Obecnie mieszka i pracuje w Ljubljanie na Słowenii. Jest dyrektorem i właścicielem firmy konsultingowej KVAN, specjalizującej się w opracowywaniu strategii i marketingu dla firm z całej Europy. Posiada dyplom MBA z Zarządzania strategicznego, a także certyfikat IoD Instytutu Dyrektorów...
Data dostępności:
- Barbara Kaśnikowska - menedżerka, trenerka NLP, coach Książka jest wyważonym zestawem teorii i praktyki. Znajdujemy w niej dawkę prosto i przejrzyście podanej wiedzy teoretycznej oraz opisy przypadków, które pozwalają łatwo umiejscowić teorię w rzeczywistości. Ale największą wartością tej książki są pytania w niej zawarte. Coś, co autorka nazwała „chwilą refleksji”, stanowi o wyjątkowości tej pozycji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co to znaczy: być dobrym ojcem? Jak zbudować ojcowski autorytet? Kto ma dzisiaj władzę w rodzinie? Do niedawna mężczyźni żyli w poczuciu, że ich rola polega głównie na zapewnieniu rodzinie środków do życia. Dzisiejsi ojcowie stopniowo przejmują odpowiedzialność za dzieci, jednak nie zawsze wiedzą, jak zbudować z nimi silną więź i zdobyć naturalny ojcowski autorytet. Jesper Juul rozważa najważniejsze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Problematyka przywództwa jest obecna w literaturze przedmiotu nie od dziś i mogłoby się wydawać, że na ten temat napisano już wszystko. Tymczasem, wraz ze zwiększającym się znaczeniem aktywów niematerialnych w organizacji oraz koniecznością działania w warunkach dynamicznego otoczenia - w tym aspekcie przywództwo przekłada się na poziom motywacji pracowników, elastyczność działania i sukces firmy –...
Data dostępności:
- Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie – przywództwo – komunikacja to drugi tom rozważań nad bieżącymi problemami gospodarczymi. Zakres książki obejmuje zagadnienia z różnych dyscyplin naukowych, takich jak ekonomia i nauki o zarządzaniu. Zebrane publikacje charakteryzuje aktualność tematu oraz dociekliwość badawcza młodych adeptów nauki. W części pierwszej,...
Data dostępności:
- Pomysł na tę książkę powstał podczas obchodów 20-lecia Klubu Partnerów SGH. Nasi partnerzy to firmy, które od wielu lat niezwykle blisko z nami współpracują, a także przedsiębiorstwa, które zatrudniają naszych absolwentów, a następnie dalej ich kształtują, rozwijając ich kariery. (...) Postanowiliśmy zapytać przedstawicieli firm Klubu Partnerów SGH, prezesów i członków zarządu oraz kluczowych dyrektorów...
Data dostępności:
- Autor bestsellerowej Szybkości zaufania proponuje rewolucyjny, nowy sposób kierowania. Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce Ufaj i inspiruj przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Globalizacja, wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych. W związku z tym niniejsze...
Data dostępności:
Data publikacji:




















