pseudo

Liczba pozycji: 4
  • Bejbi – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    „Bejbi" to historia cynicznego mizogina, który sądzi, że jest Pigmalionem. Hary Rosa snuje nielinearną opowieść, wciągając czytelnika w świat erotycznych fascynacji, literackich dygresji, pseudo historycznych dywagacji i filozoficzno-metafizycznych dociekań. To opowieść o poszukiwaniu samego siebie, przyczyn, które sprawiają, że jest się tym, kim się jest i tam, gdzie się jest. To ironiczna alegoria...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,49 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,49 zł

    Więcej

    • MP3
  • Od 1908 do dzisiaj – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Na terenie byłej Kongresówki wciąż aktywni są pseudo-rewolucjoniści, którym bardziej od walki o idee chodzi o szybki zarobek. Jedna z band szczególnie daje się we znaki na Lubelszczyźnie i w okolicach Radomia. Świetnie uzbrojeni przestępcy napadają na dwory, oberże oraz bogatych włościan i kupców. Napadom często towarzyszą zabójstwa, gwałty i tortury ofiar. Wieloletni nadkomisarz Policji Śledczej Ludwik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,99 zł 7,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Płacz wilka. Być kobietą. Tom 1 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    To pierwszy tom w serii "Być kobietą" - o losach kobiet... Hania, studentka ostatniego roku, otrzymuje pismo od notariusza, informujące, że jest współspadkobierczynią starego dworku na ziemi warmińsko-mazurskiej. Przekonana, że dom, który odziedziczyła po nieznanym do tej pory ojcu jest tylko starą ruderą, jedzie na rekonesans. Po przybyciu na miejsce odkrywa jednak, że dom jest zamieszkały. Przebywają...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,00 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,67 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,67 zł

    Więcej

    • MP3