psychologia biznesu
Liczba pozycji: 7
Neodedaktyka w Edukacji Wyższej Innowacyjne Strategie Nauczania dla Wyższej Szkoły Biznesu – ebook
Marcin Niedopytalski
Autor tej publikacji zgłębia nowoczesne metody nauczania w kontekście edukacji biznesowej, podkreślając znaczenie innowacji dydaktycznych. Analizuje, jak te podejścia mogą ulepszyć proces kształcenia, uczynić go bardziej efektywnym i atrakcyjnym dla studentów. Książka zawiera przegląd skutecznych narzędzi i technik wspierających rozwój umiejętności analitycznych i praktycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Cele Wizerunkowe: Droga do Skutecznego Zarządzania Wizerunkiem – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia kluczowe aspekty wizerunku w świecie biznesu. Autor analizuje tematykę wizerunku i reputacji firm, wydobywając istotne czynniki kształtujące ich percepcję w społeczeństwie. Wśród głównych tematów znajdują się cele wizerunkowe oraz praktyczne wskazówki dotyczące budowania autentycznego wizerunku. Książka skupia się także na znaczeniu efektywnej komunikacji w kształtowaniu wizerunku,...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia twórczości grupowej – ebook
Aneta Chybicka
Jest to książka praktyczna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia lub stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Duży pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza różnych szczebli (książka opisuje m.in. techniki efektywnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Ile razy nadstawiasz policzek? Do trzech razy sztuka! Czym jest motywacja? Część 3 – audiobook
Renata Zarzycka
Ile razy nadstawiasz policzek? DO TRZECH RAZY SZTUKA! To kolejny audiobook w formie słuchowiska z serii „Czym jest motywacja?” (część 3). Skąd bierze się motywacja do działania, do podjęcia decyzji o wyjściu z problemu i jego zamianie na wyzwanie, do poszukiwania rozwiązań oraz zmian? Skąd człowiek znajduje na to wszystko siłę po różnego typu przejściach? Prawdopodobnie powodów jest wiele. Jednym...Data dostępności:
Data publikacji:
TAK! 60 sekretów nauki perswazji – audiobook
Robert B. Cialdini Noah Goldstein Steve Martin
Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook
Marcin Dąbrowski
Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...Data dostępności:
Data publikacji: