public relations pr

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia „etosu zawodowego” – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej – rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,77 zł 29,02 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,77 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać. Książkę tę kupię w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujących się sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,48 zł 23,31 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,48 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,75 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,75 zł

    Więcej

    • PDF