publicznego
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Kontynuacja głośnej „Pandemii kłamstw” autorstwa Judy Mikovits i Kenta Heckenlively'ego. Tym razem dołącza do nich legendarny naukowiec – dr Francis W. Ruscetti. Dr Ruscetti spędził prawie cztery dekady w centrum zdrowia publicznego. W książce „Zakończyć pandemię” przedstawia wewnętrzny portret środowiska naukowego. Jego spostrzeżenia na temat sukcesów i porażek rządowej nauki mogą otworzyć oczy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marek Stączek dzieli się swoimi obserwacjami dotyczącymi skuteczność w wystąpieniach publicznych. Wykazuje cechy jakimi powinien charakteryzować się mówca. Druga część to zestaw wskazówek jak rozwijać się w sztuce publicznego przemawiania. Całość przedstawiona w praktyczny i interesujący sposób, dużo humoru i autoironii. Zawartość: 01 Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl 02 Cześć pierwsza. Mówca...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj tajniki sukcesu podczas wystąpień przed publicznością w internecie, w pracy, na konferencjach i nie tylko! Wystąpienia - zarówno przed wielką publicznością, jak i przed kilkuosobowym zespołem - są jak jazda samochodem: mistrzostwa nabiera się w praktyce. Jednak warto też mieć dobrego instruktora, szczególnie na początku. Maciej Orłoś, ekspert w dziedzinie wystąpień, postanowił podzielić się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor legendarnej książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi , swą karierę wybitnego „nauczyciela życia” dwudziestego wieku rozpoczął od nauczania sztuki publicznego przemawiania. Jego klasyczne opracowanie na ten temat ukazało się w 1926 roku, doczekawszy się wielu skróconych wersji. To nowe uaktualnione wydanie, zachowuje pełen wachlarz koncepcji i metod, jakie zawierała wersja oryginalna...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wystąpienia perswazyjne to audiobook, z którym bezwzględnie powinny zapoznać się wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie