reki
- Marzysz o własnym biznesie, ale nie wiesz, od czego zacząć? „Własna firma — poradnik początkującego przedsiębiorcy” to książka, która dzięki prostemu językowi i przejrzystej check liście pomoże Ci przejść przez wszystkie etapy zakładania i rozwijania działalności — OD POMYSŁU DO SUKCESU, KTÓRY JEST W ZASIĘGU RĘKI
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Janiny Harasim to bardzo rzetelna monografia o bankowości detalicznej w Polsce. Kompleksowe dane o bankowości detalicznej okażą sie przydatne dla wszystkich którzy interesują się bankowością detaliczną. Analiza usług dla klientów detalicznych banków jest pełna, uczciwa i rzetelna. Każdy kto weżmie tą książkę do ręki może mieć nowe spojrzenie na usługi sektora bankowego, zarówno specjaliści...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Joe GIRARD, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Księga Rekordów Guinessa uznała go dwunastokrotnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Samorządowcy są zdecydowanie za tzw. in housem w branży odpadowej, czyli większą rolą gminnych spółek. W tym właśnie kierunku idą zmiany w prawie. W naszym poradniku szczegóły nowych unormowań. Zgodnie z przygotowanymi zmianami przetargi na odbieranie odpadów przestaną być obowiązkowe. Dla samorządowych spółek oznacza to wielką szansę, bo nie będą już musiały rywalizować z prywatnymi firmami. Zadania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Urzędnik nadal bezpieczny Ustawa o odpowiedzialności funkcjonariuszy publicznych jest martwa Rocznie wpływa tylko kilka wniosków o finansowe ukaranie Przepisy są zawiłe i mało precyzyjne Ustawa z 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa obowiązuje już prawie pięć lat, a do policzenia wpływających rocznie na jej podstawie spraw wystarcza...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wielka narracja to przewodnik dla każdego, kto pragnie lepiej zrozumieć, jak świat ewoluował, odkąd wybuchła pandemia, i co trzeba zrobić, by w przyszłości był bardziej wytrzymały, sprawiedliwy i zrównoważony. Problemy, które musimy zbiorowo rozstrzygnąć, stają się nie tylko coraz poważniejsze, ale i coraz liczniejsze. Mnożą się ogromne wyzwania: gospodarcze, ekologiczne, geopolityczne, społeczne i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Chcesz odkryć tajemnice skutecznych promptów i wykorzystać pełny potencjał sztucznej inteligencji w swoim życiu i pracy? Ten ebook „Sekrety skutecznych promptów: Jak tworzyć idealne polecenia dla ChatGPT” to kompleksowy przewodnik, który wprowadzi Cię w świat precyzyjnych zapytań, pozwalając osiągnąć lepsze efekty w każdej dziedzinie. Wyobraź sobie, że Twoje zapytania do AI stają się bardziej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- O tych, którzy chcieli rządzić Polską silną ręką. „Beton” – tak o nich mówiono. Ortodoksi, zamordyści, jądro PZPR. Wśród polskich komunistów zawsze byli ludzie, dla których nawet Gomułka był liberałem i sługusem kapitalistów. Byli antysemitami, nie cierpieli inteligentów i wyrażali ostentacyjną wrogość wobec elit. Twardogłowi skupiali w swoich rękach służby specjalne, często też media. To oni...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACY Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadry oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W tej książce...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, dlaczego niektóre kobiety bez wysiłku budują autorytet, inspirują ludzi i prowadzą zmotywowane i zaangażowane zespoły? Sekret tkwi w tym, że przywództwo to zestaw konkretnych umiejętności, które można opanować - nawet jeśli dziś masz wrażenie, że daleko Ci do pewnej siebie liderki. Dobra wiadomość jest taka, że Ty również możesz to osiągnąć. Potrzebujesz tylko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Z e-bookiem Newsletter krok po kroku stworzysz samodzielnie newsletter, który przyciągnie do Ciebie nowych odbiorców. Dodaj skrzydeł swoim działaniom online i zacznij budować własną listę mailingową. Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: chcesz budować zaangażowaną społeczność, chcesz korzystać z najlepszego narzędzia sprzedażowego, chcesz dbać o wizerunek eksperta W tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji: