reklamy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast...
Data dostępności:
- Cywilizacja medialna, zmediatyzowany świat, zapośredniczona rzeczywistość to tylko kilka określeń współczesnego środowiska życia człowieka. Nie wydaje się przesadą stwierdzenie, że media są dziś wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotąd nie przebiegał tak szybko, a instrumentarium nie było tak szerokie. Dla potencjalnego odbiorcy media są źródłem zarówno szans, jak i zagrożeń. Edukacja medialna, rozumiana...
Data dostępności:
- Czwarty tom „Linguarum Silva” zatytułowany "W kręgu zagadnień języka i tekstu" składa się z trzech części. W pierwszej z nich – "W kręgu zagadnień historii języka i dawnych tekstów" – znalazło się pięć artykułów poświęconych historycznojęzykowym analizom wybranych grup słownictwa, rekonstrukcji językowego obrazu Boga w XVI-wiecznej homiletyce Piotra Skargi oraz badaniom staropolskiej legendy o świętej...
Data dostępności:
- Od wieków człowiek dążył do prawdy, odczytując ją na różne sposoby. Jednocześnie zauważano systematyczny proces zakłamywania rzeczywistości, niekiedy njako proces podejmowany świadomie i celowo, by przy pomocy nie-prawdy rządzić, sterować ludźmi, zyskiwać na ich niewiedzy czy naiwności. Już starożytni zauważyli, że słowa, którymi próbujemy opisać świat, nigdy w doskonały sposób nie ujmą go i nie wyrażą....
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie




