reputacja
Liczba pozycji: 84
Reputacja – ebook
Andrzej Pilipiuk
Lamus osobliwości, smak dawnych tajemni. Mistrz opowiadań w najlepszej formie. Świetna reputacja tekstów Andrzeja Pilipiuka zawsze wyprzedza kolejne zbiory. Żyje własnym życiem, tworzy legendę i przysparza rzesze wiernych czytelników. Każde opowiadanie jest okruchem życia wyciągniętym z czeluści przeszłości. Doktor Skórzewski na sentymentalnej wyprawie do Bergen, która nieoczekiwanie zmienia się...Data dostępności:
Data publikacji:
Reputacja – ebook
Marcin Kiszela
Milena Bilkiewicz , youtubowa sensacja ostatniej dekady, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Jej specjalistka od zarządzania wizerunkiem, a zarazem najbliższa przyjaciółka, Alicja, postanawia zająć się sprawą. Nie przeczuwa jednak, że prywatne śledztwo zaprowadzi ją w miejsca, w których przyjdzie jej się zmierzyć także z bolesną prawdą o sobie samej i o ludziach, którym dotąd ufała . Czy Alicja...Data dostępności:
Data publikacji:
Duma, uprzedzenie i wątpliwa reputacja Lydii Bennett - opowiadanie erotyczne – ebook
Maja Margasińska
Opowiadanie erotyczne inspirowane "Dumą i uprzedzeniem" Jane Austen. Lydia Bennett już od najmłodszych lat nieco za bardzo interesuje się sferą życia, o której dobrze wychowane angielskie panny nie mają pojęcia, dlatego kiedy w pobliskim miasteczku pojawia się regiment policji, a wraz z nim przystojny i uwodzicielski pan Wickham, reputacja Lydii może stanąć pod poważnym znakiem zapytania...Data dostępności:
Data publikacji:
Reputacja niegrzecznej dziewczyny – ebook
Elle Kennedy
Seksowna opowieść o drugiej szansie - bestsellerowa autorka Elle Kennedy w kolejnej historii z serii „Avalon Bay” Genevieve West wraca do domu na pogrzeb matki. Ma jedno silne postanowienie: trzymać się z daleka od swojego byłego chłopaka, Evana Hartleya. Ich historia to prawdziwa jazda bez trzymanki. I mnóstwo pasji. Zdecydowanie zbyt wiele pasji... o której Genevieve desperacko stara się zapomnieć. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość – ebook
Wojciech Budzyński
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja – ebook
Edgar Enderson
Książka to kompendium dla wszystkich pragnących doskonalić zarządzanie wizerunkiem. Autor przedstawia analizę obecnego wizerunku oraz określanie strategicznych celów. Skuteczne narzędzia pomiaru sukcesu oraz techniki budowania trwałych, pozytywnych relacji. Książka nie tylko oferuje praktyczne wskazówki, ale także ukazuje, jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi. Idealna dla menedżerów, przedsiębiorców...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek i Reputacja: Budowanie Autentycznego Sukcesu – ebook
Edgar Enderson
Książka zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć, czym jest wizerunek i reputacja, a następnie przedstawia wskazówki dotyczące identyfikacji celów wizerunkowych oraz skutecznego budowania autentycznego wizerunku. przedstawia skuteczne strategie zarządzania reputacją oraz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi. Książka przeznaczona dla wszystkich, którzy pragną...Data dostępności:
Data publikacji:
Reputacja w Praktyce: Budowanie Pozytywnych Relacji – ebook
Edgar Enderson
Książka to niezbędne kompendium dla każdego, kto dąży do skutecznego zarządzania reputacją. Autor zgłębia tajniki budowania autentycznego wizerunku oraz prezentuje strategie komunikacji, kluczowe dla kreowania pozytywnego wizerunku siebie jak i organizacji. Książka ta stanowi cenny przewodnik dla liderów biznesu, społecznościowych i wszystkich, którzy pragną umiejętnie kierować swoją reputacją w dzisiejszym...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy – ebook
Danuta Szwajca
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...Data dostępności:
Data publikacji:
Reputacja i Relacje: Klucz do Sukcesu Biznesowego – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia strategie budowania i utrzymania pozytywnego wizerunku organizacji. Czytelnik znajdzie tu praktyczne porady dotyczące nawiązywania relacji biznesowych, jak reagować w sytuacjach kryzysowych oraz strategie odbudowy zaufania społeczności. przedstawia wskaźniki, które umożliwiają skuteczną ocenę osiągniętych wyników. Książka stanowi cenną pomoc dla menedżerów, liderów i wszystkich,...Data dostępności:
Data publikacji: