reputacja
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po...
Data dostępności:
Data publikacji:
- SEO w 14 dni. Daj się znaleźć online Daj się znaleźć online! Wypozycjonuj się i zyskaj nowych odbiorców, zwiększ zyski, oszczędzając czas! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: SEO to dla Ciebie czarna magia, a chcesz zaistnieć w Google, pragniesz zwiększyć liczbę odbiorców, a nie wiesz, jak się za to zabrać, masz problem z wyznaczeniem słów kluczowych dla Twojej strony, ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie