reputacje
Liczba pozycji: 6
Ostatni taki szczyt – audiobook
Mick Conefrey
Historia zdobycia trzeciego najwyższego szczytu Ziemi Mick Conefrey – pisarz i filmowiec, od ponad dwudziestu lat tworzący filmy dokumentalne o tematyce górskiej dla takich stacji jak BBC, History Channel i Discovery, opowiada ekscytującą historię pierwszego wejścia na Kanczendzongę. Na szczycie ośmiotysięcznika, trzeciego co do wielkości szczytu świata, leżącego w Indiach na granicy Nepalu...Data dostępności:
Data publikacji:
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe – ebook
Hanna Górska-Warsewicz
W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną oraz inne uwarunkowania, takie jak dziedzictwo i przywództwo marek korporacyjnych, a także determinanty ich kapitału. Hanna Górska-Warsewicz korzystając ze...Data dostępności:
Jak czytać ludzi radzi agent FBI – audiobook
Robin Dreeke
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych. Autorem “Jak czytać ludzi" jest Robin Dreeke, były szef Wydziału Analizy Behawioralnej FBI. Dzięki swemu doświadczeniu w jednej z...Data dostępności:
Data publikacji:
Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie – ebook
Charles G. Koch
Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców. Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Data publikacji:
CSS w Wordpress. Samodzielne zmiany w wyglądzie motywu – ebook
Ola Gościniak
Naucz się samodzielnie wprowadzać zmiany w wyglądzie motywu swojej strony WWW. Teraz będzie wyglądała dokładnie tak, jak tego chcesz! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: - czujesz frustrację przy klikaniu swojej strony, - nie wszystko wygląda tak, jak powinno, - ciągle coś się rozjeżdża, nie możesz zmienić kolorów w swoim motywie. W tym e-booku znajdziesz: 100 stron – wartościowej wiedzy w postaci...Data dostępności: