Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

rozdzial

Liczba pozycji: 475
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 6: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa – ebook

    ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 10: Metody badania cen – ebook

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 9: Badania produktu – ebook

    ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 4: Gromadzenie danych pierwotnych – ebook

    ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 5: Badania marketingowe przez internet – ebook

    ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 11: Badania systemu dystrybucji – ebook

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 3: Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych – ebook

    ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 2: System informacji rynkowej i organizacja badań – ebook

    ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 7: Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju – ebook

    ROZDZIAŁ 7 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 12: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 475

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA