rubin
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Jak sprawić, by wstyd przestał być negatywną emocją, a zaczął sprzyjać twojemu zdrowiu i szczęściu? Wstyd jest często bolesny i destrukcyjny, łatwo więc postrzegać go jako wewnętrznego demona, który zwraca nasz umysł przeciwko nam. Jest jednak emocją uniwersalną i służy ważnemu celowi. Chociaż toksyczny wstyd może uwięzić nas w błędnym kole szkodliwych zachowań, istnieje również zdrowy sposób jego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami: 1. Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne kroki. 2. Każda zmiana rodzi opór! Ludzie przeżywają zmianę jak traumatyczne przeżycie i trzeba im pomagać przejść przez ten proces. Każde z tych podejść...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Fascynujące spojrzenie na kreatywność i inspirująca lekcja dla każdego z nas Bestseller „New York Timesa” Wielu sławnych producentów muzycznych jest znanych ze swojego charakterystycznego brzmienia, które bywa popularne w określonym momencie. Rick Rubin wyróżnia się czymś innym: tworzy przestrzeń, w której artyści różnych gatunków i tradycji mogą skupić się na tym, kim naprawdę są i co naprawdę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rozumieć niewerbalny język emocji? Jak się nim posługiwać, by lepiej wyrazić to, jak się czujemy z tym, co robimy? Sprawność emocjonalna to umiejętność, która pozwala nam być obecnymi w chwili bieżącej, dopasowując do niej odpowiednio nasze zachowania, tak byśmy prowadzili życie zgodne z naszymi intencjami i wartościami. Kluczem jest to, aby nie trzymać się kurczowo swoich emocji i myśli, a śmiało...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...
Data dostępności:
Data publikacji:
- • Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie