rynkowej

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści - od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,61 zł 82,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Ekonomiczne i organizacyjne skutki procesów termomodernizacyjnych budynków wielorodzinnych w Polsce. Przykłady teorii i praktyki – ebook
    CENA NEXTO
    Bez wątpienia posiadanie mieszkania wpływa zarówno na materialne, jak i społeczne warunki egzystencji każdego człowieka. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Lis P, Cesarski M, Cyran R Frąckiewicz L, Salomon M, Muzioł-Węcławowicz A, Werner W, Jaworski T, Wężyk E, Łaszek J, inni podkreślą konieczność realizacji badań obejmujących zagadnienia współczesnego rynku mieszkaniowego w szczególności w...

    Data dostępności:

    Cena: 70,20 zł 78,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    "Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 67,41 zł 74,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
    CENA NEXTO
    Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...

    Data dostępności:

    Cena: 42,48 zł 47,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,40 zł

    Więcej

    • PDF