sales
Liczba pozycji: 5
Change Your Perspective. Communication Pitfalls in International Business – ebook
Irek Zyzański
In "Change Your Perspective", I share my experience on how to avoid falling into the traps of cultural stereotypes, how to work together in international teams, as well as how to continuously develop your competencies, broaden your horizons, and discover yourself. I spent 25 years in HR and Sales teams in an international corporation working in Europe, the Middle East, and Asia, under bosses of 14...Data dostępności:
Data publikacji:
The Tin Woodman of Oz – ebook
L. Frank Baum
The Tin Woodman, assisted by Woot the Wanderer, the Scarecrow of Oz, and Polychrome, the Rainbow’s Daughter are on an adventure searching for the pretty Munchkin girl that the Tin Woodman loved before the Old Witch of the East turned his body to tin, causing him to lose his heart. In a series of adventures sure to thrill „Oz” fans both old and new, these beloved friends face such challenges as a selfish...Data dostępności:
Data publikacji:
Bella i Sebastian – ebook
Nicolas Vanier
Wzruszająca opowieść o prawdziwej przyjaźni, wierności, odwadze i miłości. Jest rok 1943. Mieszkańcy spokojnej alpejskiej wioski cierpią pod niemiecką okupacją. Jakby tego było mało, w okolicy pojawia się groźne zwierzę, które porywa owce z ich stad. Górale organizują polowanie na Bestię. Podczas wędrówki w górach samotny, wychowywany przez dziadka chłopiec spotyka zdziczałego psa. Czy to...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – ebook
Phil M. Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Szef wymagający i wyrozumiały – ebook
Kim Scott
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...Data dostępności:
Data publikacji: