Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

satysfakcji

Liczba pozycji: 236
  • CENA NEXTO

    Mała księga satysfakcji – ebook

    Leo Babauta  

    W „Małej księdze satysfakcji” Leo Babauta dzieli się swoimi sprawdzonymi metodami na osiągnięcie wewnętrznego spokoju i szczęścia. Autor, znany z bloga Zen Habits, prowadzi czytelników przez proces odkrywania własnej wartości, uczenia się akceptacji oraz znajdowania satysfakcji w codziennych czynnościach. Niezależnie od tego, czy borykasz się z nadmiernym stresem, niepewnością czy nieustannym dążeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego – ebook

    Elisabeth Coleger  

    Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych. Książka stworzona...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,00 zł 10,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,00 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Paradoks Kano: Odkrywając Esencję Satysfakcji Klienta – ebook

    Elisabeth Coleger  

    Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Analiza praktyk zwiększających poziom satysfakcji pracowników – ebook

    Karolina Pietrusińska  

    Współczesne organizacje dostrzegają kluczową rolę, gdzie satysfakcja pracowników odgrywa kluczową rolę. Niniejsza książka to analiza praktyk, które skutecznie zwiększają zadowolenie zatrudnionych, przyczyniając się do ich większego zaangażowania, lojalności oraz długoterminowej wydajności. Poprzez zgłębienie tych strategii, czytelnik zyska narzędzia do tworzenia środowiska pracy sprzyjającego nie tylko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,81 zł 24,23 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,23 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Odkrywanie siebie: Klucz do Satysfakcji Zawodowej – ebook

    James Foster  

    Książka prowadzi czytelnika przez zagadnienia związane z kształtowaniem kariery zgodnie z własną osobowością. Analizuje różnorodne typy osobowości i jak wpływają na preferencje zawodowe. Pomaga czytelnikowi zrozumieć swoje umiejętności, pasje i cele zawodowe. Proponuje praktyczne porady, aby czytelnik mógł zrealizować swoje zawodowe aspiracje, pokonując przy tym przeszkody. Książka dla każdego, kto...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,99 zł 19,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 12: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Badania marketingowe. Rozdział 13: Badanie satysfakcji i lojalności klientów – ebook

    ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,28 zł 9,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 236

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA