sily
Liczba pozycji: 40
Mosad: najważniejsze misje izraelskich tajnych służb – ebook
Michael Bar-Zohar Nissim Mishal
Historia działań najbardziej tajnego z wywiadów! Słynne operacje Mosadu! Porywająca historia jednej z najbardziej liczących się służb wywiadowczych na świecie. Nieznani dotąd bohaterowie, tajemniczy agenci i uwieńczone powodzeniem „niewykonalne misje”. Książka, która przez ponad siedemdziesiąt tygodni utrzymywała się na listach bestsellerów w Izraelu, bijąc rekordy sprzedaży. Mosad jest dziś powszechnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości. Podejście terytorialne – ebook
Zbigniew Przygodzki
Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości terytorium oraz siły globalizacji, środowiska te zyskują zdolność konkurowania w skali międzynarodowej. Terytorialna logika funkcjonowania buduje atmosferę „bycia u siebie”, w miejscu dającym poczucie stabilności i siły. Bezprecedensowy wzrost znaczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 4. Zarządzanie ryzykiem strategicznym – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 1. Pojęcie i rola strategii – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 5. Ryzyko strategiczne a wartość dla akcjonariusza - na przykładzie sektora bankowego – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 3. Istota i ocena ryzyka strategicznego – ebook
Magdalena Wereda-Kolasińska
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu. Organizacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook
Katarzyna Wojtaszczyk
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Armia Nowego Wzoru – ebook
Jacek Bartosiak Marek Budzisz Albert Świdziński
Długo oczekiwany raport przygotowany przez think tank geopolityczny Strategy&Future Koniunktura geostrategiczna zmienia się wyraźnie na niekorzyść Polski. Rosja wzmocniła się w wyniku reformy sił zbrojnych i wraca do europejskiej polityki, a Europie Środkowo-Wschodniej chciałaby dyktować warunki. Nawet jeśli w dającej się przewidzieć przyszłości nie wybuchnie wojna na naszych granicach, będzie rosło...Data dostępności:
Data publikacji: