smart

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Koncepcja smart city to jedna z najczęściej dyskutowanych dróg rozwoju współczesnych miast. Prezentowana publikacja wyjaśnia w przystępny, syntetyczny sposób teoretyczne i programowe aspekty budowania i funkcjonowania miasta inteligentnego, rozwijającego się zgodnie z tą koncepcją. W opracowaniu przedstawiono elementarne zagadnienia ekonomiki miasta i obszary jej zainteresowań. Uporządkowano definicje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,09 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT – ebook
    CENA NEXTO
    Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,71 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Blockchain to nowa technologia, dzięki której powstało i powstaje wiele nowych fortun, podmiotów gospodarczych (niekoniecznie powiązanych z kryptowalutami), na nim opiera się bitcoin i inne kryptowaluty, smart contracty , tokeny , nowoczesna energetyka, logistyka i wiele najnowszych narzędzi informatycznych. Oczywistym stała się potrzeba zbadania prawnych aspektów tej technologii oraz jej wpływu na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 111,75 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Спіймайте золоту рибку в океані Інтернету! 21 століття – це вік інформації. А точніше: надлишку інформації. Інтернет все менше стає джерелом цінних знань, він більше схожий на смітник, наповнений фейковими новинами та мільйонами подразників, які щосекунди впливають на сприйняття аудиторії. Такому стану справ сприяють і маркетологи, які в умовах банерної сліпоти чи блокувальників реклами шукають все...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,65 zł 38,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,65 zł

    Więcej

    • PDF