Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

spolecznosciowych

Liczba pozycji: 70
  • CENA NEXTO

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook

    Tomasz Reich  

    Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness – ebook
    CENA NEXTO

    Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness – ebook

    Marcin Komańda  

    Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności. Kluczowym aspektem wykorzystywania tych mediów jest kształtowanie krajobrazu informacyjnego, który podlega m.in. współdzieleniu zasobów informacyjnych, ale jednocześnie może...

    Data dostępności:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Video marketing w mediach społecznościowych – ebook

    Robert Stępowski  

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Data dostępności:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych – ebook

    Agnieszka Dejnaka  

    „Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii infor­macyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,90 zł 61,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama e-commerce w social mediach – ebook

    Wirginia Jurgielewicz  

    Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,60 zł 70,67 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw – ebook
    CENA NEXTO

    Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw – ebook

    Katarzyna Zofia Samek-Preś  

    Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących skutecznego zastosowania mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji. Wyzwaniem dla obecnych przedsiębiorstw jest zatem zrozumienie tego, jak wydobyć z mediów społecznościowych potencjał...

    Data dostępności:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
    CENA NEXTO

    Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook

    Iwona Lupa-Wójcik  

    Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...

    Data dostępności:

    Cena: 42,48 zł 47,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Heartbreak Boys – ebook

    Simon James Green  

    Chłopaki też płaczą… Jack to kolorowy ptak, wszędzie go pełno, błyszczy w każdym towarzystwie. Nate jest całkowitym przeciwieństwem Jacka. Wycofany, nieśmiały, twierdzi, że dziwnie zachowuje się w sytuacjach towarzyskich. Na początku wakacji Jack i Nate zostają singlami, gdy ich eks, Dylan i Tariq, rozpoczynają nowy związek. Najgorsze jest jednak to, że ich byli publikują zdjęcia w mediach społecznościowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Złowieni – ebook

    Przemysław Bryła  

    Uzależnienie od gier, mediów społecznościowych czy zakupoholizm – te pułapki czyhają na młodych ludzi. Kamila, Kasia, Piotrek i Wojtek nie są wyjątkiem. Zrozpaczeni rodzice nie widzą dla nich ratunku. Dlatego proszą o pomoc doktora Leopolda. Ten proponuje z pozoru szaloną terapię i wywozi nastolatków w dzicz, bez dostępu do dobrodziejstw cywilizacji. Lecz akcja zaczyna się wymykać spod kontroli… ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,41 zł 14,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,41 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook

    Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji „Nowe media i technologie komunikacji marketingowej” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 70

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA