spolecznosciowych
Liczba pozycji: 222
Komunikacja w mediach społecznościowych – ebook
Wojciech Gustowski
„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc...Data dostępności:
Data publikacji:
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych – ebook
Katarzyna Bachnik Justyna Szumniak-Samolej
Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw...Data dostępności:
Data publikacji:
Video marketing w mediach społecznościowych – ebook
Robert Stępowski
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych – ebook
Agnieszka Dejnaka
„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa – ebook
Łukasz Biskupski
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zarabiać na Instagramie – ebook
E. Markiewicz
W niniejszym materiale znajdziesz garść informacji o tym jak odnieść sukces w mediach społecznościowych i zacząć z tego czerpać zyski. Całość oparta na własnych doświadczeniach w prowadzeniu bookstagrama.Data dostępności:
Data publikacji:
Twitteratura na pohybel cwaniakom – ebook
Oktawian Bulanowski
Tweety o Polsce i Polakach, gorzki i zarazem ironiiczny opis rzeczywistości polskiej. Poezja nowatorska pod względem formalnym, inspiruje się współczesną formą komunikacji w mediach społecznościowych.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić – ebook
Andrzej Kwaśniewski
Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji: