sprzedawca

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego...

    Data dostępności:

    Cena: 57,60 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – bez dwóch zdań. – Robert B. Cialdini, autor bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi Co jest potrzebne do odniesienia sukcesu? To pytanie jest przedmiotem toczącego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej – ebook
    CENA NEXTO
    ISTOTA I CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POPYT Z perspektywy ekonomii rynek jest procesem polegającym na konfrontacji popytu i podaży, czyli kupujący i sprzedający określają, co mają zamiar kupować i sprzedawać oraz na jakich warunkach [Kamerschen, McKenzie i Nardinelli 1993, s. 47]. Powyższa definicja przedstawia rynek jako pewien mechanizm, który posiada umiejętności autoregulacji i dochodzenia do równowagi...

    Data dostępności:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,93 zł

    Więcej

    • PDF