sprzedawca
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Monografia dotyczy bardzo istotnego z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania problemu, którym jest współczesny marketing i profesjonalna sprzedaż. Monografia zawiera bardzo bogatą treść teoretyczną, jak i oryginalne badania Autorek poświęcone temu zagadnieniu. Z pewnością będzie się cieszyć ona zainteresowaniem, zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków zarządzania. (Z recenzji dr. hab. Adam...
Data dostępności:
- Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa; kwalifikacja AU.20 (A.18) Prowadzenie sprzedaży; typ szkoły: zasadnicza szkoła zawodowa, technikum. W podręczniku przedstawiono: – charakterystykę gospodarki rynkowej – podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej – planowanie działalności gospodarczej – uruchomienie działalności gospodarczej –...
Data dostępności:
- Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym...
Data dostępności:
- ISTOTA I CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POPYT Z perspektywy ekonomii rynek jest procesem polegającym na konfrontacji popytu i podaży, czyli kupujący i sprzedający określają, co mają zamiar kupować i sprzedawać oraz na jakich warunkach [Kamerschen, McKenzie i Nardinelli 1993, s. 47]. Powyższa definicja przedstawia rynek jako pewien mechanizm, który posiada umiejętności autoregulacji i dochodzenia do równowagi...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie




