sprzedawca
Liczba pozycji: 9
Sprzedawca marzeń – ebook
Katarzyna Ryrych
„Kiedy los na bezludną ziemię cię rzuci, spotkasz przyjaciela, nie będziesz się smucić, nie wszystko złoto, co się błyska. Stracisz, ale zyskasz”. To przepowiednia, którą ze szklanego słoja wyciągnął dla Julka Pan Turlutu, małpka starego kataryniarza, ulubienica wszystkich dzieciaków. Czy spełni się w pierwszych dniach wojny, gdy Julek samotnie wyruszy do Warszawy, aby odnaleźć rodziców?...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści pana Rożka – ebook
Małgorzata Gutowska-Adamczyk
Małgorzata Gutowska-Adamczyk, autorka bestsellerowej sagi "Cukiernia Pod Amorem", tym razem przygotowała rarytas dla najmłodszych czytelników. Pan Rożek, wędrowny sprzedawca lodów o smaku baśni, opowiada dzieciom trzy niezwykłe historie. O marzeniach, które nadają życiu sens, o pragnieniu bycia potrzebnym oraz o tym, że szczęście czasem jest na wyciągnięcie ręki – wystarczy tylko je dostrzec.Data dostępności:
Data publikacji:
Zamek Tom 2: Zamek w chmurach – ebook
Diana Wynne Jones
Daleko na południu Ingarii, w Sułtanatach Raszputu, w mieście zwanym Zanzib mieszkał młody i niezbyt zamożny sprzedawca dywanów o imieniu Abdullah. Młodzieniec uwielbiał marzyć. Żył beztrosko, aż pewnego dnia nieznajomy sprzedał mu zaczarowany dywan. Tej nocy dywan zaniósł go do magicznego ogrodu. Tam Abdullah poznał i zakochał się w pięknej księżniczce. Niestety nie dane im było żyć długo i szczęśliwie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Bank Spółdzielczy 1/584, czerwiec 2016 – ebook
Janusz Orłowski Roman Szewczyk Piotr Górski Eugeniusz Gostomski
Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu – nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i „to coś” co ma w sobie sprzedawca – niezależnie czy mamy...Data dostępności:
Szczuroburger – ebook
David Walliams
Zoe nie ma łatwego życia: √ jej okropna macocha jest tak leniwa, że męczy się nawet przy zmienianiu kanałów telewizyjnych √ przywódczyni szkolnego gangu wykorzystuje każdą okazję, by ją gnębić √ a na dodatek podły sprzedawca burgerów czyha na życie jej malutkiego przyjaciela. Wymyślił nikczemny plan… “Szczuroburger” to kolejna książka Davida Walliamsa, brytyjskiego autora o fenomenalnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I: Materiały edukacyjne – ebook
Małgorzata Pańczyk
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym...Data dostępności:
Przedsiębiorca w handlu Prowadzenie sprzedaży AU.20 (A.18) Podręcznik Tom 4: Zasadnicza Szkoła Zawodowa Technikum – ebook
Krystyna Strzelecka
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa; kwalifikacja AU.20 (A.18) Prowadzenie sprzedaży; typ szkoły: zasadnicza szkoła zawodowa, technikum. W podręczniku przedstawiono: – charakterystykę gospodarki rynkowej – podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej – planowanie działalności gospodarczej – uruchomienie działalności gospodarczej –...Data dostępności:
Slow fashion – ebook
Monika Szymor
„Slow fashion” to rzetelny poradnik ekspercki, który omawia problemy branżowe i buduje świadomość konsumencką. Książka dla wszystkich bez względu na preferowany styl czy wyznawaną filozofię. Wspólnym mianownikiem są troska o środowisko naturalne i zainteresowanie zrównoważoną modą. Autorka przeprowadza czytelnika przez cykl produkcji, pozwala zrozumieć zależności między projektantem, producentem odzieży,...Data dostępności:
Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej – ebook
Wojciech Janik Ireneusz Miciuła Anna Kowalczyk
ISTOTA I CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POPYT Z perspektywy ekonomii rynek jest procesem polegającym na konfrontacji popytu i podaży, czyli kupujący i sprzedający określają, co mają zamiar kupować i sprzedawać oraz na jakich warunkach [Kamerschen, McKenzie i Nardinelli 1993, s. 47]. Powyższa definicja przedstawia rynek jako pewien mechanizm, który posiada umiejętności autoregulacji i dochodzenia do równowagi...Data dostępności: