sprzedawcy
- Opodatkowanie danej czynności właściwą stawką VAT lub objęcie jej zwolnieniem od podatku jest bardzo istotne, ponieważ wszelkie nieprawidłowości w tym zakresie, powodujące zaniżenie lub zawyżenie kwoty podatku należnego, powodują określone konsekwencje podatkowe dla obu stron transakcji. W publikacji omówiono konsekwencje takich działań zarówno u sprzedawcy jak i nabywcy oraz wskazano jak naprawić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sekrety sztuki skutecznej komunikacji twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Nowa książka autora bestsellerów „Steve Jobs. Sztuka prezentacji” i „Mów jak TED”. W 2004 roku CEO Amazona Jeff Bezos podjął zaskakującą decyzję: zakazał swoim pracownikom korzystania z PowerPointa. Najbardziej zaawansowana technologicznie firma świata wróciła do podstawowych narzędzi komunikacji: tekstów i opowieści. To właśnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiedza i umiejętności to klucz do sukcesu w biznesie. Z tego powodu każdy przedsiębiorca, który docenia wagę tych czynników dąży do podnoszenia kwalifikacji zawodowych swoich pracowników korzystając z bogatej oferty firm szkoleniowych. Świadczenie usług edukacyjnych przybiera zazwyczaj formę szkoleń, kursów czy nauczania metodą e-learning. Usługi te, w zależności od warunków w jakich są świadczone,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zapraszamy. Poznaj tajniki pracy kupieckiej. Wywiad rzeka sprzedawcy z doświadczonym kupcem prowadzi czytelnika po zagadnieniach związanych z pracą Kupca w detalicznej sieci handlowej.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprzedawcy często umożliwiają nabywcom płacenie za nabywane towary i usługi w ratach, zwłaszcza w przypadku zakupów towarów i usług o znacznej wartości. W publikacji wyjaśniono na przykładach skutki podatkowe i rachunkowe takiej sprzedaży. Wskazano m.in.: • jakie są skutki sprzedaży na raty w VAT i podatku dochodowym zarówno po stronie sprzedawcy jak i nabywcy w przypadku, gdy rat udziela: -...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "W publikacji zostały opisane skutki dla sprzedawcy i nabywcy popełnienia błędów i nadużyć w fakturowaniu. Szczegółowo zostały omówione błędy, które nie powodują że nabywca traci prawo do odliczania VAT oraz błędy powodujące utratę tego prawa i wskazane sposoby ich korekty. Wskazano także skutki nieterminowego wystawiania faktur dla sprzedawcy i nabywcy oraz zasady rozliczenia i korekty tzw. pustych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zwrot towaru na ogół jest spowodowany jego złą jakością lub istnieniem ukrytych wad. W takiej sytuacji kupujący może m.in. odstąpić od umowy z żądaniem zwrotu wynagrodzenia lub żądać wymiany wadliwego towaru na nowy, pozbawiony wad. W opracowaniu wyjaśnione jest jak powinna wyglądać ewidencja księgowa zwrotu towaru w księgach rachunkowych sprzedawcy oraz jak należy rozliczyć podatkowo taki zwrot.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja omawia zasady korekty elementów faktur, które nie wpływają na rozliczenie VAT, takich jak nazwa sprzedawcy lub nabywcy, adres, NIP. Autor omawia jak w konkretnym przypadku skorygować błąd, jak prawidłowo określać nazwę firmy czy adres na fakturze, czy każdy błąd wpływa na prawo odliczenia VAT u nabywcy. Wskazuje również kiedy należy również wysłać korektę JPK_VAT.
Data dostępności:
Data publikacji:
- 1 lipca 2018 r. wejdzie w życie mechanizm tzw. podzielonej płatności. Nabywcy towarów i usług będą mogli wybrać, czy skorzystają z tego mechanizmu, dokonując zapłaty. W publikacji przedstawiamy skutki zastosowania mechanizmu split payment dla sprzedawcy i nabywcy w ich rozliczeniach podatkowych i rachunkowych. W publikacji odpowiadamy na pytania: • Na czym polega stosowanie mechanizmu split...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Obecnie bardzo często sprzedawcy posiadający tradycyjne sklepy mają również sklepy internetowe. Sposób rozliczania transakcji internetowych różni się od rozliczania tradycyjnych transakcji. W Internecie sprzedają towary również osoby, które nie mają zarejestrowanej działalności gospodarczej. Nie oznacza to, że są zwolnione z rozliczania VAT. Publikacja kompleksowo omawia problemy związane z rozliczeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce poruszono wpływ determinant: - ekonomicznych (prywatyzacja, napływ kapitału zagranicznego, łączenia banków oraz cykl koniunkturalny), - społecznych (kultura organizacyjna, migracje krajowe i międzynarodowe, poziom wiedzy, umiejętności i motywacji pracowników oraz potencjalnych pracowników), - technologicznych (systemy informatyczne wspomagające zarządzanie personelem, Internet i Intranet...
Data dostępności:
Data publikacji:
- IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą "Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności. I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje! Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka. Niniejsze, nowe wydanie książki rozszerzono i poprawiono wiele fragmentów w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu sprzedaży...
Data dostępności:
Data publikacji: