sprzedazy
Liczba pozycji: 8
Sprzedaż bez sprzedawania: Psychologia dobrego wpływu na klienta – audiobook
Paweł Fortuna
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego...Data dostępności:
Złe kobiety – ebook
Jan Stradling
Książka stanowi ułożony chronologicznie przegląd 22 historii kobiet , wybranych ponoć z grona najbardziej bezwzględnych i ambitnych. Kobiety są seksowne, błyskotliwe, magnetyczne, przebiegłe, czasami przeciwstawiają się obowiązującym w ich epokach społecznym normom obyczajowym. Przytoczone fakty często szokują czytelników. Opisano zarówno znane postaci historyczne, jak i „zwykłe” kobiety. Jest więc...Data dostępności:
Data publikacji:
Securitologiczna panorama bezpieczeństwa – ebook
Praca (...) wpisuje się w kontynuację paradygmatu securitologii jako najnowszej dyscypliny naukowej penetrującej systemowo bezpieczeństwo podmiotowe, przedmiotowe i procesualne oraz metody prakseologiczne jego kształtowania. Jest to penetracja poprawna merytorycznie, która trafnie zakreśla securitologiczną panoramę bezpieczeństwa – panoramę, w której daleką perspektywę zarysowują relacje USA z Unią...Data dostępności:
Time for Change. Niemożliwe nie istnieje – ebook
Artur Wikiera
"Marzenie jest tym, co pozwala ci śnić, a cel jest czymś, co pozwoli Ci żyć. TIME For CHANGE to połączenie NOWEJ psychologii motywacji z technikami i narzędziami perswazyjnymi. A wszystko po to, aby zainspirować Cię do zmian, abyś ruszył krok naprzód, żebyś mierzył dalej i wyżej. Żebyś odkrył, że to właśnie teraz jest szansa na Twoją ZMIANĘ! Artur Wikiera dopinguje do systematycznej i zdyscyplinowanej...Data dostępności:
Data publikacji:
Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej – ebook
Wojciech Janik Ireneusz Miciuła Anna Kowalczyk
ISTOTA I CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POPYT Z perspektywy ekonomii rynek jest procesem polegającym na konfrontacji popytu i podaży, czyli kupujący i sprzedający określają, co mają zamiar kupować i sprzedawać oraz na jakich warunkach [Kamerschen, McKenzie i Nardinelli 1993, s. 47]. Powyższa definicja przedstawia rynek jako pewien mechanizm, który posiada umiejętności autoregulacji i dochodzenia do równowagi...Data dostępności:
Międzynarodowy obrót bronią konwencjonalną – ebook
Marcin Soboń
WSTĘP Handel bronią stał się instrumentem realizacji polityki państwa. Należy go postrzegać jako element szerszej koncepcji geostrategicznej, której celem jest zabezpieczenie interesów państwa oraz jego sojuszników. W dużej mierze stanowi także zabezpieczenie interesów ekonomicznych, które łączą się z działalnością przedsiębiorstw zbrojeniowych operujących w warunkach wysokiej konkurencji funkcjonującej...Data dostępności:
Polki: Spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu czy obywatelki świata? – ebook
Katarzyna Pawlikowska Dominika Maison
Ile kosmetyków w torebce ma Obywatelka Świata? Ile godzin w kuchni spędza Rodzinna Pani Domu? Co Rozczarowana Życiem myśli o antykoncepcji? Jakie wartości są najważniejsze dla Zachłannej Konsumpcjonistki? Kto jest idealnym mężczyzną dla Spełnionej Profesjonalistki, a kto dla Niespełnionej Siłaczki? Na co oszczędza Osamotniona Konserwatystka? Co Polki sądzą o polityce, rodzinie, dzieciach, seksie, gotowaniu,...Data dostępności:
Zarządzanie Publiczne nr 1(3)/2008 – ebook
ISSN 1898-3529 Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) – to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej interesariusz. Zarządzanie publiczne nie polega na utrwalaniu określonego porządku lecz na skutecznym kierowaniu wieloma złożonymi zmianami, które – choć niezbędne...Data dostępności: