srodka
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- Piotr Stawiński to świetny handlowiec i wieloletni menadżer, od kilkunastu lat zarządzający zespołem kilkudziesięciu osób. W swojej książce poddaje osądowi zgromadzone przez lata doświadczenia, weryfikuje poglądy, snuje refleksje i wyciąga wnioski. Czyni to, aby podzielić się własną wiedzą z czytelnikiem pragnącym odnieść sukces zawodowy. W siedemnastu niezbyt długich rozdziałach przedstawia mnóstwo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie