storytelling
- Spis treści 1. Wprowadzenie w temat storytellingu. 2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy. 3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu. 4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii. 5. Rozdział 3 Podróż bohatera. 6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie. 7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy. 8. Rozdział 6 Storytelling...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”. Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tu będą śpiewane piosenki, ale bez zatęchłych strojów ludowych, bez strojnych falban. Tu będzie prowadzona opowieść, która nie da się wcisnąć w cepeliowskie ramy ani sprzedać na straganie ekorękodzieła. Tu będzie zgłębiana kwestia chłopskiej i postchłopskiej tożsamości. Tu będą zmagania z traumą klasową, jakich w polskiej poezji najnowszej nie zaznano. Tu będą gadane i słuchane świadectwa istot, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały...
Data dostępności:
Data publikacji:
- O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...
Data dostępności:
Data publikacji:
- O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kapitalizm zawłaszcza narracje. Nie jest jednak w stanie przeobrazić społeczeństwa informacyjnego z powrotem we wspólnotę opowieści. Obwieszczany dziś powszechnie kryzys narracji ma już długą historię, śledzi ją na kartach tego eseju Byung-Chul Han, kontynuując swoją refleksję na temat społeczeństwa informacji znaną ze zbioru "Społeczeństwo zmęczenia i inne eseje". Za pomocą narzędzi storytellingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswazyjnej prezentacji liczb i statystyk. Dowiesz się, jak działa mózg odbiorcy i jak projektować slajdy, żeby...
Data dostępności:
Data publikacji:
- ‘In a Glass Darkly’ by J. Sheridan Le Fanu invites you into a realm of haunting suspense and gothic mystery. This captivating anthology unveils a series of eerie narratives that explore the shadowy boundaries between reality and the supernatural. Le Fanu's skillful storytelling immerses readers in a world where spectral entities, mysterious forces, and dark secrets intertwine. Each tale is a masterclass...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Step into the eerie world of Victorian Gothic mystery with Joseph Sheridan Le Fanu's "Uncle Silas." This enthralling novel is a cornerstone of the locked-room mystery genre, skillfully blending suspense and intrigue to deliver a tale that will keep you on the edge of your seat. Set against the gloomy backdrop of Knowl mansion, the story follows young heiress Maud Ruthyn as she becomes entangled in...
Data dostępności:
Data publikacji:
- REWOLUCYJNY PORADNIK O TYM, JAK NAUCZYĆ SIĘ OPOWIADAĆ WŁASNE HISTORIE Opowiadanie historii ( storytelling ) jest jedną z najstarszych i najważniejszych umiejętności znanych ludzkości. To ponadczasowe narzędzie, które pomaga celebrować radość życia i stawiać czoła wyzwaniom. Dzięki niemu dzieci łatwiej będą radzić sobie z emocjami, nauczą się empatii czy lepiej zrozumieją świat, w którym żyjemy. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zbiór prób badawczych, które wspólnie tworzą oryginalną mapę najciekawszych stylów, idiolektów i praktyk językowych współczesnej literatury, istotnych w wymiarze zarówno artystycznym, jak i społeczno-politycznym. Książka została podzielona na 5 części poświęconych poszczególnym aspektom literackiej lingwistyki. Są to: Socjologie, Słowniki, Wcielenia, Liturgie i Kreacje. Autorzy podejmują się interpretacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów. Niezależnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kobiety zabierają publicznie głos dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Nie dlatego, że nie mają nic do powiedzenia. Kobiety nie wierzą, że ich historie są ciekawe. Że ktoś chce ich wysłuchać. Nie są też przyzwyczajone, żeby mówić o sobie dobrze. To wymaga zmiany! Czas nauczyć się mówić o sobie. Mówić o sobie dobrze. Tak, żeby inni słuchali i pytali co dalej. To książka dla: kobiet, którym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rozwiązywać strategiczne problemy, zarządzać niepewnością i przygotować organizację na zmianę Problemy stają się coraz bardziej złożone, wieloaspektowe i trudne, a otoczenie - coraz bardziej nieprzewidywalne, czego dowiodła pandemia koronawirusa i zakłócenia w dostawach towarów w wyniku konfliktów w różnych częściach świata. Aby sprostać tym przeciwnościom, organizacje powinny być zwinne i nieperfekcyjne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...
Data dostępności:
Data publikacji: