Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia organizacji

Liczba pozycji: 20
  • Strategia organizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategia organizacji – książka

    Krzysztof Obłój  

    Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie strategiczne i zmiana w organizacji szkolnej – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie strategiczne i zmiana w organizacji szkolnej – książka

    Krzysztof Gawroński   Rafał Otręba  

    Książka koncentruje się na zagadnieniach zarządzania strategicznego oraz zarządzania zmianą w odniesieniu do praktyki oświatowej. Omówiono w niej m.in. takie kwestie jak: - zarządzanie przez wartości, tj.: podstawy wdrażania procesu zarządzania przez wartości, budowanie kultury organizacyjnej na poziomie szkoły i systemu oświaty, wartości decydujące o efektach kształcenia i wychowania, efekty i ewaluacja...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Targi w gospodarce rynkowej – książka
    TANIEJ 7 %

    Targi w gospodarce rynkowej – książka

    Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Praktyka strategii firmy – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – książka

    Krzysztof Obłój  

    BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu:...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

  • Praktyka strategii firmy – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – książka

    Krzysztof Obłój  

    BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu:...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Doskonalenie systemu zarządzania finansami w jednostkach administracji publicznej – książka
    TANIEJ 7 %

    Doskonalenie systemu zarządzania finansami w jednostkach administracji publicznej – książka

    Małgorzata Borowik  

    Dotychczasowe systemy zarządzania w administracji publicznej są nieskuteczne zwłaszcza w kontekście współczesnej roli informacji i jej wykorzystywania (Strategia kierunkowa rozwoju informatyzacji Polski do roku 2013 oraz perspektywiczna prognoza transformacji społeczeństwa informacyjnego do roku 2020). W sektorze publicznym dominuje tradycyjny model funkcjonowania, kładący nacisk na hierarchiczną strukturę,...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Metoda Lean Enterprise – książka
    TANIEJ 7 %

    Metoda Lean Enterprise – książka

    Jez Humble   Joanne Molesky   Barry O'Reilly  

    Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do wykorzystania czynników technicznych, technologicznych i kulturowych w celu przyśpieszenia cykli innowacji....

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw Tom 13 – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw Tom 13 – książka

    Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Pasja i dyscyplina strategii – książka
    TANIEJ 7 %

    Pasja i dyscyplina strategii – książka

    Krzysztof Obłój  

    Sukces firmy jest zawsze pochodną strategicznych wyborów i szczęścia. Na szczęście nie mamy wpływu, możemy mu jednak pomagać – dyscypliną. Dyscyplina strategii wymaga od menedżerów starannej analizy i interpretacji zmian w otoczeniu, klarownego ustalenia granic firmy, wyznaczenia ambitnych celów i zbudowania zyskownego mode-lu biznesowego. Taka jest dobra praktyka zarządzania, bez względu na stopień...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit – książka

    Tomasz Trzciński  

    Tomasz Trzciński – z wykształcenia psycholog, pracuje w sektorze non-profit i zajmuje się edukacją na temat problemu głodu w krajach Trzeciego Świata. Promuje w Polsce ideę filantropii. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe dla instytucji NGO. Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit to obszerny poradnik przeznaczony dla polskich instytucji NGO. Czytelnik znajdzie...

    Data dostępności:

    Cena: 55,79 zł 59,99 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 20

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA