Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia organizacji

Liczba pozycji: 22
  • Strategia organizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategia organizacji – książka

    Krzysztof Obłój  

    Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Wellbeing w organizacji Co? Jak? Dlaczego? – książka
    TANIEJ 7 %

    Wellbeing w organizacji Co? Jak? Dlaczego? – książka

    Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie wellbeing. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną? Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie strategiczne i zmiana w organizacji szkolnej – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie strategiczne i zmiana w organizacji szkolnej – książka

    Krzysztof Gawroński   Rafał Otręba  

    Książka koncentruje się na zagadnieniach zarządzania strategicznego oraz zarządzania zmianą w odniesieniu do praktyki oświatowej. Omówiono w niej m.in. takie kwestie jak: - zarządzanie przez wartości, tj.: podstawy wdrażania procesu zarządzania przez wartości, budowanie kultury organizacyjnej na poziomie szkoły i systemu oświaty, wartości decydujące o efektach kształcenia i wychowania, efekty i ewaluacja...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków – książka
    TANIEJ 7 %

    Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków – książka

    Jarek Szczepański  

    Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Targi w gospodarce rynkowej – książka
    TANIEJ 7 %

    Targi w gospodarce rynkowej – książka

    Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Praktyka strategii firmy – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – książka

    Krzysztof Obłój  

    BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu:...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

  • Praktyka strategii firmy – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – książka

    Krzysztof Obłój  

    BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu:...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Doskonalenie systemu zarządzania finansami w jednostkach administracji publicznej – książka
    TANIEJ 7 %

    Doskonalenie systemu zarządzania finansami w jednostkach administracji publicznej – książka

    Małgorzata Borowik  

    Dotychczasowe systemy zarządzania w administracji publicznej są nieskuteczne zwłaszcza w kontekście współczesnej roli informacji i jej wykorzystywania (Strategia kierunkowa rozwoju informatyzacji Polski do roku 2013 oraz perspektywiczna prognoza transformacji społeczeństwa informacyjnego do roku 2020). W sektorze publicznym dominuje tradycyjny model funkcjonowania, kładący nacisk na hierarchiczną strukturę,...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Metoda Lean Enterprise – książka
    TANIEJ 7 %

    Metoda Lean Enterprise – książka

    Jez Humble   Joanne Molesky   Barry O'Reilly  

    Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do wykorzystania czynników technicznych, technologicznych i kulturowych w celu przyśpieszenia cykli innowacji....

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw Tom 13 – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw Tom 13 – książka

    Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 22

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA