strategicznie
- W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej - myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy można podejść do gier liczbowych bardziej analitycznie, strategicznie i rozsądnie? A może chcesz poznać narzędzie, które pomoże Ci lepiej planować grę, analizować wyniki i zarządzać budżetem? Oto przełomowy przewodnik, który łączy świat gier losowych z nowoczesną technologią. Ten e-book to praktyczny poradnik pokazujący, jak wykorzystać potencjał sztucznej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli udawanie miłości jest aż tak łatwe... skąd wiadomo, kiedy jest ta prawdziwa? Gdy jej partner od ponad dekady nagle z nią zrywa, Laurie jest wstrząśnięta - nie tylko dlatego, że pracują w tej samej kancelarii prawniczej, więc musi codziennie go widywać. Jej dotychczas idealne życie rozsypuje się na kawałki, a myśl o powrocie do randkowania w epoce Tindera napawa Laurie autentycznym przerażeniem....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kolejna książka Marusza Borowiaka i Tadeusza Kasperskiego przedstawia całościowy obraz działań bojowych okrętów Polskiej Marynarki Wojennej na Morzu Śródziemnym podczas II wojny światowej. Na tym obszarze dynamiczne zmagania silnych flot i lotnictwa obu walczących stron miały znaczący wpływ na losy całej wojny. Polscy marynarze zasłynęli najbardziej dzięki akcjom bojowym w obronie ważnej strategicznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- KONTYNUACJA KSIĄŻEK "GWIAZDA PÓŁNOCY, GWIAZDA POŁUDNIA" ORAZ "PAN KAMIENIA WSCHODU" Skostniała tradycja Królestwa Żeglarzy czy nowoczesność Cesarstwa Słońca? Już wiadomo. Krwawa wojna dobiega końca i armia pod dowództwem Iana Lancastera miażdży wszystko, co napotka na swojej drodze. Ostatnim celem jest zaniedbana, dzika prowincja Północy, broniona przez Armię Cieni. Zdawałoby się, że żołnierze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych? Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można: • pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością, • budzić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Surowce naturalne odgrywają istotną rolę w rozwoju gospodarki światowej. Dotyczy to zwłaszcza surowców strategicznych: paliwowych i mineralnych. Zasoby naturalne wykorzystywane są zarówno do produkcji zaawansowanych technologicznie produktów, jak i powszechnie używanych dóbr konsumpcyjnych. Ze względu na ograniczone zapasy oraz brak substytutów dla większości surowców, na świecie trwa konkurencyjna...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę! Innsbruck Innsbruck, stolica Tyrolu,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firmy potrzebują inżynierów, którzy nie tylko tworzą innowacje, ale również skutecznie je wdrażają - od koncepcji po realizację. Przemysł przyszłości opiera się na technologii, jednak to twarde liczby i przemyślana strategia decydują o tym, które projekty zyskają akceptację i będą mogły zostać zrealizowane. Inżynierowie wychodzący poza ramy projektowania rozumieją finanse, myślą strategicznie i potrafią...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tajemnice „eurowpierd*lu”. Co zrobić, żeby zacząć wygrywać w Europie? Polskie kluby znacznie częściej odpadały z europejskich pucharów z zespołami pokroju Fylkir Reykjavík czy F91 Dudelange, niż ogrywały faworytów. W Europie łatwo o strategicznie zarządzane drużyny z podobnego poziomu, które osiągają znacznie więcej. Grają skuteczniej, szybciej i w lepszym stylu, choć to w Polsce...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co sprawia, że zostajesz szefem? Kiedy naprawdę kierujesz innymi ludźmi? W którym momencie stajesz się ich liderem, przywódcą, za którym pójdą w ogień? Dlaczego nie dzieje się to w chwili przeprowadzki do nowego biura z napisem: kierownik, dyrektor, prezes, CEO? Jak to możliwe, że awans nie czyni cię automatycznie przywódcą, a jedynie daje ci szansę by nim zostać? Czemu w szefowaniu najmniej jest...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Urodzeni liderzy należą do rzadkości. Co zatem sprawia, że człowiek staje się przywódcą i źródłem inspiracji dla innych? Specjalista od zagadnień związanych z dążeniem do sukcesu Brian Tracy pomógł tysiącom ludzi stać się wyjątkowymi liderami, a teraz ujawnia w tej zwięzłej, ale bardzo treściwej książce, jak można: • pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; • budzić poczucie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę! Czeskie Budziejowice Czeskie Budziejowice...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przez błędy do sukcesu to ELEMENTARZ wchodzenia w świat biznesu i budowania swojej firmy. Znajdziesz tutaj lekcje i wnioski, które są wynikiem mojego doświadczenia, praktyki, ale również wiedzy stratega biznesowego. 272 strony poświęcone podstawowym zagadnieniom, które każda kobieta powinna znać, rozpoczynając budowę swojego biznesu. Otwierasz swoją pierwszą firmę, a może nawet i kolejną. W Twojej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz eBooka i nie wiesz, jak i gdzie go sprzedać? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Jesteś na wyspie “nie sprzedaję”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz...
Data dostępności:
Data publikacji: