sutherland

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO
    DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 56,18 zł 74,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,18 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI