swiecie
Liczba pozycji: 1178
Siły Zbrojne i rola we współczesnym świecie – ebook
Karolina Pietrusińska
Publikacja naukowa na temat Polskich Sił Zbrojnych we współczesnym świecie ale także o ich struktura, dowództwo i misje, w których brały udział.Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego mi to robisz świecie? Część 2 – ebook
Patrycja Wolska
Książka jest kontynuacją powieści , dlaczego mi to robisz świecie? Jest przeznaczona dla każdego, z pewnością każdy znajdzie w niej coś dla siebie.Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego mi to robisz świecie? – ebook
Patrycja Wolska
Książka porusza tematy które dotykają współczesną młodzież, mimo to nie wiele się o tym mówi. jest przeznaczona dla każdego.Data dostępności:
Data publikacji:
Tymczasem Witaj w świecie żywych – ebook
Angelika Raczyńska
Tomik poezji współczesnej. Autor daje poczuć w nim rożne uczucia. Rozczarowania i straty potrafią niszczyć życia jednak wiara i miłość potrafi być silniejsza! Wielobarwne wiersze, pełne uczuć, emocji mówiące o oddaniu dla innych dla siebie, tęsknocie i szczęściu.Data dostępności:
Data publikacji:
Antykruchość Jak żyć w świecie, którego nie rozumiemy – audiobook
Nassim Nicholas Taleb
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z rysunkami i materiałami z wydania drukowanego!! Antykruchość pokazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim światowym bestsellerze Czarny Łabędź. Jak więc...Data dostępności:
Data publikacji:
Antykruchość Jak żyć w świecie, którego nie rozumiemy – ebook
Nassim Nicholas Taleb
Antykruchość pokazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim światowym bestsellerze Czarny Łabędź. Jak więc przetrwać w tej niepewności, oswoić nieobliczalność zjawisk i chaos, a nawet na tym wygrać? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku – audiobook
Agnieszka Piątkowska
VUCA menedżerze! Witaj w nowej, niepewnej rzeczywistości. Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej - pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli - ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym "stare, dobre czasy" przewidywalności, stabilności, równomiernego wzrostu i braku spektakularnych niespodzianek od losu włożyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Historia komunizmu na świecie t. 2: Ofiary – ebook
Thierry Wolton
Druga część kompletnej, trzytomowej historii dziejów światowego komunizmu. Trylogia totalna – budząca dreszcz opowieść o twórcach systemu totalitarnego i ich ofiarach. W swoim monumentalnym i fascynującym śledztwie historycznym francuski dziennikarz Thierry Wolton przekonuje, że żelazna ręka systemu rzekomo prowadzącego do szczęścia uwiodła i zaślepiła dużą część intelektualistów. Spowodowała więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepszy kraj na świecie – ebook
Nina Witoszek
Norwegia – kraj Ibsena, egalitarnego „prawa Jante”, surowej przyrody i zamożnych obywateli. Społeczeństwo harmonii, otwartości na reformy i troski o wspólne dobro, dbające o równouprawnienie, tolerancję i sprawiedliwość. Czy jednak na pewno Norwegia jest realizacją wolnościowej utopii? Najlepszy kraj na świecie to analiza głębokiej sprzeczności tkwiącej w historii norweskiej kultury od XIX wieku...Data dostępności:
Data publikacji:
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji: