szefowa
Liczba pozycji: 4
Ukryte Dziedzictwo 2: Biały żar – audiobook
Ilona Andrews
Uwielbiam wszystko co, pisze Ilona Andrews i to, jak różnorodne są jej światy i bohaterowie. Jedno się nie zmienia – gwałtowna potrzeba, by natychmiast sięgnąć po kolejny tom! Aneta Jadowska Nevada Baylor – szefowa agencji detektywistycznej i głowa rodziny Baylorów – przez całe życie ukrywała swój magiczny talent. Jest żywym wykrywaczem kłamstw, co więcej – potrafi dosłownie wyrwać prawdę z ludzkiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Bosska – ewydanie – 1/2020
Boss:ka jest obywatelką świata, posiadającą szerokie horyzonty. To “szefowa” sama dla siebie i dla innych w swojej firmie. Pracodawczyni, dyrektorka, menedżerka, ale co najważniejsze to prawdziwa liderka. Dla kogo jest Boss:ka? Dla kobiet takich jak my. Kobiet aktywnych, przedsiębiorczych, które tworzą swoją rzeczywistość. Kreują swój świat w szacunku i empatii dla innych. Wspierają...Data dostępności:
Data publikacji:
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II – audiobook
Katarzyna Czyż
Przepracowanie, zmęczenie, niedospanie, permanentny stres. Znasz te stany? No, dalej, ruszaj spełniać oczekiwania! Dzień po dniu pracuj nad sobą, stawaj się coraz bardziej idealną szefową, menedżerką, pracowniczką, żoną, matką, kochanką, sprzątaczką, praczką. Już, teraz, wykaż się, świat chce, byś był wspaniałym, idealnym mężem, ojcem, dyrektorem, pracownikiem, przyjacielem czy majsterkowiczem. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...Data dostępności:
Data publikacji: