szesciu
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 12
- Przedstawiamy Państwu kolejne, zbiorowe opracowanie środowiska naukowego zajmującego się w Polsce i sześciu państwach Europy Środkowo-Wschodniej prawem finansowym i finansami publicznymi. Niniejsza publikacja stanowi owoc dyskusji przedstawicieli nauki zarówno co do przyszłego kształtu prawa finansowego i finansów publicznych, jak i co do wskazania dalszych tendencji w studiach naukowych oraz piśmiennictwie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Lawina i kamienie” to opowieść o losach sześciu polskich pisarzy: Jerzego Andrzejewskiego, Tadeusza Borowskiego, Kazimierza Brandysa, Tadeusza Konwickiego, Adama Ważyka i Wiktora Woroszylskiego, którzy tuż po wojnie zostali żarliwymi zwolennikami nowego ładu, by potem rewidować go i w końcu odrzucić. To z jednej strony wnikliwe studium stalinizmu i próba wyjaśnienia, jakie motywy popchnęły ludzi ideowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę „Student”. W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. Dwa lata później powstało studio nagrań i Virgin Records stała się jedną z sześciu najlepszych wytwórni płytowych na świecie. Od tamtej pory Virgin Group rozwinęła...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ryzyko stanowi nieodłączny atrybut każdej działalności gospodarczej, gdyż z różnych powodów nie można go całkowicie wyeliminować. Tradycyjnym instrumentem łagodzenia negatywnych skutków ryzyka bankowego są rezerwy na straty kredytowe. Zasady ich funkcjonowania ocenia się jako niedoskonałe i uznaje się je za jeden z czynników sprzyjających powstawaniu, a także trwaniu kryzysów finansowych. Wśród wad...
Data dostępności:
Data publikacji:
- George Stephanopoulos – legendarny dziennikarz polityczny, a zarazem były doradca prezydenta Clintona – przedstawia historię najważniejszych kryzysów, obserwowanych z miejsca, w którym dwunastu prezydentów Stanów Zjednoczonych podejmowało kluczowe decyzje, często pod niewyobrażalną presją – Sali Kryzysowej w Białym Domu. Żadne inne pomieszczenie nie definiuje lepiej roli Ameryki w świecie i żadne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- We współczesnym świecie żyją przedstawiciele sześciu pokoleń: - cichego pokolenia, urodzeni w latach 1925–1945; - baby boomersów, urodzeni w latach 1946–1964; - pokolenia X, urodzeni w latach 1965–1979; - milenialsów (pokolenia Y), urodzeni a latach 1980–1994; - pokolenia Z, urodzeni w latach 1995–2012; - oraz jeszcze nienazwanych kohort, urodzonych po roku 2012. Mają oni bardzo różne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 80 lat temu na terenach przedwojennej Polski wybuchło powstanie antysowieckie. Przez powstańcze szeregi przeszło ponad 180 tys. Polaków. Tyle samo co w powstaniu styczniowym. Mówiono o nich jako o jednej ze stron wojny domowej. Ale to kłamstwo. Wojna domowa zakłada bowiem walkę pobratymczą, a to była zwyczajna walka z sowieckim okupantem i jego poplecznikami. Najnowsze ustalenia historyków mówią,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACY Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadry oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W tej książce...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Efektywność osobista stała się jedną z najważniejszych kompetencji naszych czasów. Pandemia COVID-19 pokazała, jak bardzo jesteśmy nieprzygotowani na zmiany oraz czego tak naprawdę potrzebujemy do efektywnego funkcjonowania. Wyciągnijmy z tej sytuacji konstruktywne wnioski i lepiej przygotujmy się na to, co przyniesie nam przyszłość. Jak to zrobić? Aby skutecznie funkcjonować w szybko zmieniających...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców. Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niewiarygodne, jak, przy pomocy kilku praktycznych metod, przekonać bank, by przyznał kredyt w oczekiwanej wysokości? Ubiegaliśmy się o kredyt w naszym banku. Bank obniżył nam kredyt o połowę. To było za mało na nasze wymarzone mieszkanie. Było nam bardzo przykro, szczególnie, że niebawem urodzi nam się syn. Z polecania trafiłem na tą książkę. Dziękuję. Wyczytałem, że każdy bank inaczej oblicza...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie