szkodliwe

Liczba pozycji: 4
  • Szum – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Najnowsza książka uznanego psychologa, jednego z najwybitniejszych myślicieli współczesności Daniela Kahnemana (m.in. autora bestselleru Pułapki myślenia) , który wraz z uznanymi naukowcami Olivierem Sibonym i Cassem R. Sunsteinem podejmuje temat szumu, czyli rozbieżności w osądach. Autorzy z jednej strony analizują pojęcie tendencyjności, a z drugiej szumu, który wpływa na rozbieżności w decyzjach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • MP3
  • Twoje słowa mają moc – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Słowa kłębiące ci się w głowie kontrolują twoje emocje i zachowania, wpływają na zdrowie i samopoczucie. Myśli każdego dnia wpływają na twój nastrój, dają poczucie spokoju i spełnienia, ale mogą też potęgować lęk i niepokój. Właściwe słowa we właściwym momencie mogą zmienić życie na lepsze. Usiądź więc na chwilę w spokojnym miejscu i przyjrzyj się swoim myślom. Czy chcesz je mieć? Czy ci pomagają?...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • MP3
  • Droga do siebie. O poczuciu wartości – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Książka popularnej i cenionej psycholożki, która w swojej pracy pomogła tysiącom kobiet. Z niskim poczuciem wartości zmaga się wielu ludzi, ale częściej kobiety. Przytłoczone trudnymi doświadczeniami, codziennością i patriarchalną kulturą nie mogą doświadczyć samoakceptacji, sprawczości i wiary we własne możliwości. Bywa, że prowadzi to do przyjęcia roli ofiary czy obwiniania całego świata za swoje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,17 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,17 zł

    Więcej

    • MP3
  • Szczera prawda o nieuczciwości – audiobook
    CENA NEXTO
     „Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3