sztuce
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są? Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- PEŁNE WYDANIE W 1926 roku George S. Clason opublikował pierwszą z serii broszur poświęconych oszczędzaniu, które najpewniejszą drogą prowadzą do sukcesu finansowego. Aby dowieść swych racji, autor posłużył się przypowieściami osadzonymi w realiach starożytnego Babilonu. Owe broszury zyskały nieprawdopodobne powodzenie i były masowo kolportowane przez banki i firmy ubezpieczeniowe. Nic więc dziwnego,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie