sztuke
Liczba pozycji: 5
Wielki Ogień – ebook
Jeanne Bourin
Pożar zamku Fréteval zbliża do siebie Bernolda, młodego mistrza witrażystę i hafciarkę Isambur. Młodzi się pokochali miłością czuła i namiętną, ale wuj młodej dziewczyny chce, by poślubiła ona syna młynarza... „Wielki ogień” to historia ich miłości, ale także opowieść o feudalnym społeczeństwie początku XII wieku. W okolicach Blois i w dolinie Loary powstają wsie i miasta, kościoły i warowne zamki;...Data dostępności:
Data publikacji:
Próba – ebook
Eleanor Catton
Debiutancka powieść autorki wielkiego bestselleru Wszystko, co lśni. Prowokująca i ambitna. W mieście wybuchł skandal obyczajowy – nauczyciel liceum muzycznego miał kontakty seksualne z nieletnią uczennicą. Główna postać w powieści, nauczycielka saksofonu, przygląda się swojej klasie, przyjaciółkom ofiary, które wyrażają oburzenie seksualnym skandalem, ale zarazem bardzo chętnie, z zaciekawieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Granica rzeczywistości – ebook
Anna Wodzicka
„Granica rzeczywistości” Anny Wodzickiej to konflikt pomiędzy światami sztuki i konsumpcji i wynikające z niego problemy tożsamościowe oraz etyczne. Czy z pomocą sztuki można uchronić własną indywidualność przed normalizującą większością? Zwłaszcza, kiedy walka odbywa się w umyśle, w pojedynczych słowach, w niezaplanowanych zdarzeniach. Ponazwisku, to nieśmiały chłopak próbujący poprzez...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści z pogranicza światów – ebook
Joanna Piłatowicz
„Opowieści z pogranicza światów” to debiutancki zbiór opowiadań Joanny Piłatowicz - coach’a, tancerki, choreografki… kobiety z wieloma pasjami artystycznymi. Powstał w wyniku zainteresowania autorki filozofią, multikulturowością, tym, jak nasze myślenie i otoczenie wpływa na różne dziedziny życia: pracę, związki, sztukę. Opowiadania łączy jedynie element fantastyki wpleciony...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: